neděle

School advertising

Před necelým měsícem jsem se dozvěděla při hodině mediální výchovy, že naší seminární prací bude práce na téma reportáž, interview nebo reklama. Měsíc už mi utekl a mé dosavadní plány se rozplynuly jako pára nad hrncem. Nápady bych sice měla, ale většina z nich nebyla realizovatelná. A tak jsem neváhala a rozhodla se projet celý internet. Proto taky tento měsíc uvidíte na mých stránkách větší množství věcí, které jsem si koupila. Protože dříve, než jsem objevila produkt na reklamu, vždy jsem zavadila o něco, co by se mi hodilo buď  se jednalo o oblečení, doplněk do pokoje nebo šperky na ples. Ale přesto všechno jsem si nakonec vybrala v obchůdku smartstore, kde jsem narazila na pár věcí, které mě na první pohled inspirovaly.
Prozatím na reklamě pracuji, netuším, zda-li se zaměřím spíše na lego, tedy diář (info) a sluchátka nebo zda-li dám přednost trhacímu bloku, u kterého zmuchlaný papír vypadá jako míč. Více se dočtete TADY
Ale pokud se mi alespoň jedna z reklam povede, tak vás o ni určitě neochudím :)
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Ten diár je úžasný! Chcem ho! A ten papier môže byť tiež super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni ten diář je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. všetko vyzerá super!. ja by som nevedela, že čo si mám vybrať.. sluchátka asi ale nie. možno zápisník. ale aj ten blog je super :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. zlate :)) ten diar je najsamlepsi !

    OdpovědětVymazat
  5. Ten diář je úžasnej!! :D :) A nemůžete třeba něco vymyslet pro reklamu? Musíte dělat na něco určitého? :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten diář je fakt suprovej!

    OdpovědětVymazat
  7. jej, teším sa na reklamu! :) a animácia opäť skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Diář je vážně zajímavej! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta animace se hoodně povedla :) hezký diář fakt :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takový diář jsem nikdy nikde v životě neviděla! :D Vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten diář je úžasný a hlavně originální! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Diář je dokonalost sama!!!

    OdpovědětVymazat
  13. to jsem zvědavá.
    ha a ten diář je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  14. dokonalost :D ten diář chci :D !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©