pondělí

Seek and ye shall find

šaty šité na zakázku, silonky Veneziana
Chtěla jsem se Vám pochlubit s novými silonkami. Tyhle... "řekněme oranžové"... jsem sháněla už delší dobu právě k těmto šatům. Jenže při procházení kamenných obchodů jsem na žádné barevné silonky, které by se mi zalíbily, nenarazila. A tak jsem začala pátrat po internetu. Jak se říká:"Kdo hledá, najde." A tak se nakonec stal zázrak,protože jsem na jeden z mála levných internetových obchůdku narazila. Samozřejmě  jsem nezůstala pouze u pořízení si jediných silonek, ale ty ostatní Vám ukážu zase někdy příště.
 Kdyby někdo sháněl, tak jako já, prozradím vám, že jsem silonky koupila TADY.  
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. kamarádka si teďka koupila krásný modrý u Baťi ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to se jdu juknout, dnes jsem zjistila velký nedostatek punčocháčů na podzim :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty se mi líbí. Jindy bych si řekla, co je to za blbý nápad takový světlý oranžový silonky, když už tak normální. Ale ne! K těm šatům to vypadá perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. pekné farebné si už musím tiež zaobstarať :) tá oranžová je božská :)

    OdpovědětVymazat
  5. na tvých nohách mně přijdou normální než na ftce pod tvou fotkou |:D

    OdpovědětVymazat
  6. néé... já jsem na tu stránku vůbec neměla lézt :D... já totiž sháním punčocháče a v sobotu jsem nenašla žádné, co by se mi líbily a jako? na té stránce bych vykoupila všechny!... až mi příští měsíc přijdou penízky, asi si nějaké objednám... ale výběr bude těžký... Jinak ty oranžové se opravdu k těm šatům hodí :).. líbí se mi to ;)

    OdpovědětVymazat
  7. k těm šatům jsou skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ty silonky vypadaji paradne! :) A saty ti seknou! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja pozerám že aké nohy pomarančové máš! :D
    každopádne,samé sa mi moc nepáčia,ale k tým šatám sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  10. K těm šatům vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sú nádherné s tými šatami! Som zvedavá na ďalšie .)

    OdpovědětVymazat
  12. ja som si ani nevšimla, že ich máš oblečené :D

    OdpovědětVymazat
  13. ta oranžová se k těm šatům hodí báječně !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. som zvedavá, aké iné farby si si ešte objednala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ou, tak to se mi vůbec nelíbí. :( Promiň

    OdpovědětVymazat
  16. já mám ráda barevné silonky, ale oranžovou bytostně nesnáším! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©