pátek

The selection

Po včerejším dni jsem plná dojmů :). Nejenom, že jsem zvládla v Praze zaparkovat a najít místo, které by nebylo v modré zóně, ale povedlo se mi najít asi ten nejlepší obchůdek s látkami, který může v Praze jen být. No řekněte sami....Jak často se Vám poštěstí narazit na obchod s látkami, kde Vám přímo poradí módní návrhářka, co se střihu, barev nebo dekoru týče? Nehledě na to, že výběr látek, byl opravdu široký.
Původní představy, které jsem měla, se v jednu chvíli rozplynuly jako pára nad hrncem. A tak jsem nakonec vše nechala na Kamile Vodochodské. Přesto jsme se drželi základní barvy, o které jsem rozhodnutá už nějaký ten týden, a to zelené, která bude podkládaná modrou.
A tak jsem po jednom odpoledni zvládla vybrat látku, najít návrhářku a domluvit si ušití samotných šatů. 
Šaty tedy nebudou přesně takové, jak jsem je nejprve chtěla mít (viz. první foto), ale myslím si, že s těmito budu za královnu plesu :). Tedy doufám v to.
Více Vám prozradím až po prvním zkoušení, protože dokud nemají šaty ještě určitou podobu, asi by bylo zbytečné popisovat látky :). Ale pokud chcete vědět více, odkážu Vás na webové stránky tohoto obchodu TADY.
A jak jste na tom s vybíráním šatů nebo látek vy?
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. jé, parádní obchod. u nás v našem městečku máme taky jedno krejčovství, mám to tam moc ráda, občas tam zabloudím a probírám se látkami na své tvoření. možná si tam šaty nechám ušít také - pokud nenajdu nějaké v půjčovně. :) mám na to ještě rok, ale představu mám dost podobnou jako Ty!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vybráno na 100% :-) http://nailka.blog.cz/1109/saty-na-stuzkovak akorát jsem si je nechala ušít tmavší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají moc pěkně, budou ti slušet! :)

    OdpovědětVymazat
  4. sakra ty nás teda napínáš :)))) jsem moc zvědavá na výsledek ;) ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ten nápad sa mi veľmi páči, aj tá farba je zaujímavá, už sa teším na výsledok :)

    OdpovědětVymazat
  6. jeej môj notebook :DD na šaty som veľmi zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na výsledek. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kamila je šikovná. Věřím, že vymyslí něco, co bude perfektně pasovat na tvou postavu. Textilforum je jeden z nej. obchodů s látkami v Praze, návrhářka naštěstí ví co dělá a hlavně, je to zakázková tvůrkyně, nevnucuje svůj názor.

    Ps: Na fotkách vypadáš o hodně, hodně vyšší.

    OdpovědětVymazat
  9. The selection of substances? sorry ale substance je látka jako hmota :-))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©