pondělí

She found London Fashion


Nedávno jsem obhlížela stránku, kterou mi doporučila kamarádka, která má řadu pěkného oblečení. A tak jsem neváhala a stránku tamsin navštívila. Jenže jak jsem stránku procházela, zjistila jsem, že abych si mohla pořídit ty nejúžasnější holinky, budu muset nějakou tu chvíli šetřit. A tak jsem si nakonec pořídila jen modré a hnědé legíny a halenku, nad kterou se u mě na FaceBooku strhla diskuze. A přesto, že bych řekla, že asi polovina z vás halenku zavrhla, neovládla jsem se a touha po halence á la colourme, byla jasnou volbou. Nechápu, jak jsem se bez ní doposud mohla obejít. :) 
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Pěkný nákup, těším se až to na tobě uvidím! :)
    Hlavně ta halenka vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne veci!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta halenka je prostě jiná ;)) Určitě bude vypadat zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  4. hezký! líbí se mi:)

    http://mylife-mystyle-sisi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. já si myslím že když tu halenku budeš dobře nosit tak bude určitě vypadat hezky ;) (třeba s páskem)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi barva tý halenky :) a btw: máš dlouhý nehty :D

    OdpovědětVymazat
  7. jej video :) tá blúzka je ozaj krásna:)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemyslela jsem to jakkoliv špatně! :) jen v tom videu se mi to tk zdálo..Ale jestli máš max. jako na obrázku tak to pak joo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem rozbalovanie balíčkov :)))
    No mne sa veľmi páči
    a tiež sa teším, keď ju budem môcť videť na tebe :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiš to je tak nádherný všechno! Ty tak často nakupuješ, to není fér! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Hned jak bude čas, tak dám rozhovor nějak dohromady. A během dalšího týdne, možná i tenhle týden bych ho vložila. :) Neboj, dám včas vědět! :)

    OdpovědětVymazat
  12. A neukážeš nám tu halenku na sobě? ;)

    OdpovědětVymazat
  13. ta halenka je krásná! :) a to video úžasný. :) určitě se podívám na ceny a chci něco taky!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se ta helnka líbí:) Ale už slyším svoji máme, jak beduje nad těmi vzory:D

    OdpovědětVymazat
  15. A mě se ta halenka líbí!

    OdpovědětVymazat
  16. těším se až to uvidím na tobě :) můžu se zeptat jaké bylo poštovné?

    OdpovědětVymazat
  17. tu halenku bude těžké nosit :) ale ty to určitě zvládneš :)))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný video! :) Taky bych chtěl vidět tu halenku na tobě.

    OdpovědětVymazat
  19. Tamsin je skvělá stránka. :) Chtěla sem si tam objednat kabelku os Mischy Burton. Ale jako na jediné stránce v čr sem našla punčochy od Henryho Hollanda a to má u mě za to veliké plus.. Jinak na huntery budu taky asi sakra dlouho šetřit. :D:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©