sobota

She is ill

šaty H&M, pásek Gate?
Zdá se mi to nebo byly poslední zářijové dny více prosluněné než-li ty letní? 
Přesto mi babí léto přineslo chřipku a tak trávím poslední dva dny zachumlaná pod peřinami s věčným sněním o tom, že by nebylo nad to vyčarovat si u postele hrnek s horkým čajem. Musím říct, že už bych potřebovala zase doma maminku nebo alespoň přítele, protože ten čaj by se k tomu celodennímu vyspávání hodil.
Stejně jsem si tu nemoc přivolala. Zrovna ve středu jsem říkala rodičům přítele, že podle pokašlávání do telefonu, bude přítel pravděpodobně nemocný.  A když už jsem začala spekulovat nad tím, kdy a kde by vůbec mohl přijít k chřipce, neopomněla jsem to doplnit větou, že nemocná bych měla být snad já, když jezdím v šatech ráno na motorce :D. No a mám to. Není nad to přivolat si nemoc.
Utíkám zase pospávat a doufat, že mi někdo přinese čaj.

obrázek ukraden zde
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. přeju brzké uzdravení :) chřipka je svinstvo, hlavně na podzim :) jinak ty šaty se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. keď ti niekto ten čaj prinesie, pošli ho aj ku mne prosím :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. prajem skore uzdravenie, ja som chora tiez :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já Ti ho přinesu :D ;)

    OdpovědětVymazat
  5. krásne šaty:-)
    a súhlasím s tým, že bolo až moc teplo, a slnečno, na september.
    dúfam, že skoro vyzdravieš;-))

    OdpovědětVymazat
  6. krásne šaty!
    úplný súhlas s tým babím letom. hádam už prejde, keď už je Oktober:-)

    dúfam, že vyzdravieš skoro;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Och nechcela by som byť teraz chorá :/ Skoré uzdravenie :) A tie šaty sú krásne :))

    OdpovědětVymazat
  8. Kdybych byla nemocná a byla bez čaje tak bych nemocna proste byt nemohla :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. brzo se uzdrav, máš krásné šatičky ;)

    OdpovědětVymazat
  10. brzo se uzdrav!! na me taky neco leze// )))))

    OdpovědětVymazat
  11. Proč o sobě mluvíš ve 3. osobě?
    A uzdrav se brzy!

    OdpovědětVymazat
  12. aj ja mám teraz nehoráznu chuť na čajík a tiež si ho musím spraviť sama :D a veľmi sa mi páčia tie šatky :)

    OdpovědětVymazat
  13. v tomhle článku nepadla jediná věta, kde bych o sobě mluvila ve 3.osobě, krom tedy nadpisu. Což mi nepříjde nijak zvláštní

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, přesně tak. Otázka tedy spíš měla znít, proč tak často v nadpisech o sobě píšeš ve 3. osobě? Možná, když je to anglicky, tak to tak nevyzní, ale napsala bys nadpis v češtině "ona je nemocná"?
    Nezní ti to blbě?

    OdpovědětVymazat
  15. brzy se uzdrav!:( a mockrásné šaty..:)

    OdpovědětVymazat
  16. wow, těch nemocných nějak přibývá:(

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,

    pozývam ťa na moju giveaway, v ktorej si sama zvolíš čo môžeš vyhrať

    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2011/09/giveaway-diy.html

    Klepi

    OdpovědětVymazat
  18. já bych ti čaj donesla, ale než bych za tebou došla tak by vystydl :D

    OdpovědětVymazat
  19. Super saty :)) joo a zvu te na mou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné šaty. Brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  21. to znám, taky se vždycky "rouhám" a mám to! brzké uzdravení.. .)

    OdpovědětVymazat
  22. jémine, dúfam, že už sa máš lepšie :)
    hriať Ťa môže pri srdiečku to, že máš skvelé šaty ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©