neděle

Shopping

čistící váleček na šaty H&M, svetr Amisu
Dnes Vám ukážu něco nového, co jsem si pořídila, když jsem byla s Klárkou v Praze :)
Vždy se na nákupy těším, ale pak zjišťuji, že bych potřebovala mít v kapse větší částku, protože ony chtěné kousky bývají poněkud dražší než si mohu v danou chvíli dovolit. A tak se vždy konejším myšlenkou, že určitě příjdou slevy a já si ten nadčasový kousek nakonec koupím.
Největší dilema ale bylo nad tím, zda-li si vybrat žluto-oranžovou šálu, po které toužím a opěvuju ji víc jak rok... A nebo si vzít beranici, ke které jen tak šálu nevyberu, ale přesto by to byla další odškrtnutá položka na mém wish-listu. Jojo, moje spekulace nad oblečením by opravdu spasily lidstvo :D. Jak to dopadlo už vidíte....Ale možná taky ne. Nechte se překvapit :)
 svítící beranice H&M
P.S.: Berte to s nadsázkou :D, zase tak stupidní nejsem. I když znám řadu "takových", pro které je hlavní problém života to, zda-li si vybrat modrý nebo zelený svetr.

SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. skvělé úlovku,ta beranice je dokonalá! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ta beranice je úžasná!;) a ten svetřík taky:)

    OdpovědětVymazat
  3. beranicu chci taky!! :D

    spasila si lidstvo no :P

    OdpovědětVymazat
  4. ten svetřík se mi dlouhou dobu líbil, skvělý výběr!

    OdpovědětVymazat
  5. určitě napiš, jak funguje ten čistící váleček.:)

    líbí se mi hlavně ta beranice! prosím i o fotku v ní. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten svetřík je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Beranici jsem si taky nedávno koupila. Bylo to těžký rozhodování, ale nakonec jsem dospěla k názoru, že mi je jedno co si o mě budou myslet ostatní a koupila jsem si ji :D Prostě jsem ji tam nemohla nechat:))

    OdpovědětVymazat
  8. ohoho, oba kousky super)

    OdpovědětVymazat
  9. Barva svetříku je skvělá! :) A beranici si chci taky pořídit :D:)

    OdpovědětVymazat
  10. taky svetrik by sa mi zisiel :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý nákup. :) Beranice je nej, mám doma dvě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta beranice je skvělá :)! Mám doma jednu černou z loňska,vždycky si v ní přijdu hodně vtipně,ale jsou,tak krásně teploučký :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Beranice ti musí určitě slušet a kord, když je svítící :D

    OdpovědětVymazat
  14. perfektný sveter !:)) tá beranice, je tiež super
    _)

    OdpovědětVymazat
  15. super sveter! a som zvedava na teba v tej baranici, mne sa to strašne nehodi :D

    http://veronikaflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Z beranic tohoto typu mám osypky, protože je nosil můj děda a mě se nelíbí a když tak jen na slečnách s protáhlým obličejem, takže jsem zvědavá, jak bude slušet tobě, třeba mě přesvědčíš ;).

    OdpovědětVymazat
  17. já CHCI taky svítíci beranici :( :DA měla jsis vzít i šálu!

    OdpovědětVymazat
  18. Woep woep that top is so cute ♥

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  19. Jo, ale kolik bolestí uší už spasily beranice! :) :D

    OdpovědětVymazat
  20. ta beranice je skvělá, taky je na mém wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nooo tak baranicu si kvôli mojim ušiam budem musieť kúpiť tiež :D

    OdpovědětVymazat
  22. beranice best of the best :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©