čtvrtek

The Short story

Pro dnešek Mám pro Vás jen mou "vykulenou" fotku z večera.  :D
O látkách a šatech na ples uveřejním článek až zítra, protože jsem po dnešním dni natolik unavená, že jsem ráda, že tady napíšu pár řádek. Takže bych nebyla schopna rozplývat se nad tím, jak budou moje šaty úchvatné :)

kabelka z PAMM.cz
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. ty vlasy máš nádherné i oči!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tvoje vlasy jsou vážně neuvěřitelné!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy jsou dokonalé, stále dokola je musím obdivovat!!!)

    OdpovědětVymazat
  4. A kde si nechala úsmev,Ceady? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na té fotce vypadá, že máš stejný odstín vlasů i očí, nádhera! :) A včera mi došly dárečky z giveway:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. chcem tvoju farbu vlasov! :O

    OdpovědětVymazat
  7. Petra:
    Doufám, že dorazily v pořádku :)
    a že jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný vlasy Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  9. No to záhlaví je jen provizorní ;)...ale i tak díky :D Těším se na článek ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jupí! Díky, ale možná to dopadne ještě na upravenou fotku, nechám kamarádovi trochu volnost ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tvé vlasy jsou vážně perfektní :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Sama jsem zrzka, ale takové vlásky teda opravdu nemám:(.. Záááávidím!

    OdpovědětVymazat
  13. já ty tvoje vlasy tak hrozně miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé ty seš tak roztomilá! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ach tie tvoje vlasy...nemôžem sa vynadívať ...krása

    OdpovědětVymazat
  16. Máš strašný kruhy pod očima a tvoje tváře vypadají, jako bys byla naložená dva dny v octu. Neleze na tebe něco?

    OdpovědětVymazat
  17. máš s tím své zkušenosti?

    OdpovědětVymazat
  18. vlasy ! krásne
    simonaillesova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©