sobota

the Summary of cosmetic products

Rozhodla jsem se, že vždy na konci měsíci udělám opáčko, co se kosmetiky týče. Protože když se na to zpětně podívám, těch recenzí během 30ti dní udělám opravdu dost. A ne všichni jste přímo závisláci, kteří by u mě na stránkách byli dvakrát denně. A právě pro Vás jsem se rozhodla vytvořit zopakování mých recenzí v jednom jediném článku.
Snad Vás tato myšlenka zaujme.
1) paleta be-chick  (článek TADY)
2) lak od essence (článek TADY)
3) mascara od essence (článek TADY)
4) korektor od catrice (článek TADY)

5) krém na mastnou a smíšenou pleť od korres  (článek TADY)
6) čistící mýdlo na obličej od korres  
(článek TADY)
7) čistící báze od ryor  (článek TADY)
8) čistící tonikum od ryor  (článek TADY)

9) švestkový krém na pokožku od korres  (článek TADY)
10) krém na ruce   (článek TADY) 
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. super!! :D jinak já takový závislák fakt jsem, kdyz me neco zaujme fakt hodne, tak jsem tady potom i nekolikrat denne nez "jen" dvakrát :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je dobrý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se hrozně líbí ten barevnej obal od mascary!

    OdpovědětVymazat
  4. No, nemá to moc přidanou hodnotu a kdo hledá, ten najde... Proč třeba jednou za měsíc ze všech produktů vybrat ten nej anebo naopak ten nejhorší? Čistě jen konstruktivní návrh :-)

    OdpovědětVymazat
  5. mě se to líbí, i z důvodu, že nemám každý den čas pročíst všechno a chci se ke článku vrátit, jenže na něj pak zapomenu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. super napad, mat takto vsetko poruke! ;-)

    http://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©