neděle

Triumph

Už delší dobu mám oblíbený obchod s podprsenkami v Praze v Bílé Labuti, protože je zde neuvěřitelně ochotný a příjemný personál, který mi vždy poradí, jak si správně vybrat. Je úžasné, jaká je zde samozřejmost, že Vás hned po příchodu přeměří a následně Vám vyberou podprsenku, která Vám sedne podle tvaru a velikosti vašich prsou nejlépe. Ne, jak se mi stávalo v jiných obchodech, kdy jsem si vzala 6odlišných podprsenek do kabinky, které mi nakonec neseděly a přitom, co jsem si je zkoušela, prodavačka stála jako tvrdé Y za pultíkem, kde čekala, až jí příjdu některé z nich zaplatit a nebo na mě jednoduše neměla čas, protože byl obchod naprosto plný. A právě v tomto ohledu je obchůdek ideální, že nikdy není "narvaný k prasknutí", takže se Vám personál může naplno věnovat.
Je pravda, že nemám ráda, když za mnou skáče prodavačka, která se mi snaží vnutit to nejdražší, co v obchodě mají. Ale tady je to opravdu jiné. Alespoň mám takový pocit. 

Navíc značka Triumph u mě, co se spodního prádla týče, vévodí.Mimo to se tady objevuji častěji už jen z toho důvodu, abych si zlepšila náladu. (Určitě takový obchod na zlepšení nálady a sebevědomí máte taky.)Nebudu Vám tady popisovat trasu, jak se z Florence dostanete do tohoto obchodu. Ale pro ty, kteří jsou v Praze jako doma, přikládám odkaz na jejich stránku, kde mi vždy poradí a popřípadě některou z luxusnějších podprsenek rovnou na požádání objednají. Já jsem na tento obchod narazila díky kalkulačce velikostí.

http://www.podprsenky-poradna.cz/poradna/
http://www.podprsenky-poradna.cz/kalkulacka-velikosti/
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. obchod s podprsenkAMI- promin, nechci rejpat, kazdej se nekdy preklepne, jen te na to chci upozornit, aby sis to mohla opravit, nez do tebe nekdo opravdu bude rejpat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Triumph moc nemusím. Já mám ráda spíše Italskou klasiku Lormar, kterou mám vážně ráda. Skvěle se mi nakupuje i v intimissimi, kde se mi prodavačky vždy věnovali :))

    OdpovědětVymazat
  3. ten obchod znám a opravdu je skvělý :)
    Jinak krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně nejvíc rozsekal nápis na poslední fotce-BUDNY :D Chápu, že to nepatří k Triumphu, ale je to zajímavé :)
    Jinak článek pěkný!

    OdpovědětVymazat
  5. Prodejnu neznam, ale podle toho, co jsi vyfotila, jsou to asi spis usedle a babickovske modely, vid? A jak to vychazi cenove?

    OdpovědětVymazat
  6. Super díky za tip! Vědět o takových obchodech se hodí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní:
    usedlejší určitě je, což mně vyhovuje. Na krajkové prádlo mám zase jiný obchod.
    A cenově vychází průměrně na 800korun.

    OdpovědětVymazat
  8. Já tedy boužel nejsem obdařená velkými prsy, boužel mam malinký a tak podprsenky prakticky nenosím, ale co se týče spodnního prádla jako jsou kalhotky a tanga či plavky, tak u mě taky vyhrává Triumph

    zrovna pořádám na svém blogu giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem zase obdařená velkými prsy a tak si Triumph můžu jenom chválit. Tuhle prodejnu mi poradila kamarádka a tak už jsem tam taky byla. Nosila jsem dříve 75D a přitom mám 75F!!!

    OdpovědětVymazat
  10. ta kalkulačka velikostí odkazuje na email na seznamu :-(

    OdpovědětVymazat
  11. zaujal mě ten personál, jestli jsou opravdu takový jaký popisuješ, určitě se tam podívám :)
    jinak, jak jde bělení s těma formičkama jak jsem ti doporučila? :)

    OdpovědětVymazat
  12. tuhle značku miluji, velmi kvalitní a pohodlné spodní prádlo prodávají :)

    OdpovědětVymazat
  13. tenhle obchod miluju, ale v Labuti jsme ještě nebyla navštívit jejich prodejnu.. vlastně jsem nikdy nebyla v Labuti. určitě tam zamířím, nějakou kvalitní podprsenku, která mi sedne, hledám už dlouho!:) díky za přínosný článek. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©