sobota

Where there is a will there is a way

Včerejší den byl nádherný :). Nebylo to jen příjemným počasím, ale také tím, že jsem měla pocit, že se mi konečně daří. :) A ke všemu jsem stihla fotit a zařídit si, aby mi přítel stáhl vylepšenou verzi programu na sestříhání videa. A abych nezapomněla.. přišel mi ten očekávaný balíček. Ale teď opravdu slibuju, že už Vám konečně ukážu, co mi přišlo :).  Mezitím se můžete kochat mým obědem :).
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. som rada, že sa ti darí:) ten obed vyzerá ozaj skvelo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem tam měla nedávno poležené pití, spadlo,naštěstí polilo jen kousíček:D

    OdpovědětVymazat
  3. mnaaam aj ja chcem taky obed :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo bála bych se že se ten džus vylije:D

    OdpovědětVymazat
  5. mnam, hned bych si svuj obed s tebou vymenila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to mám radosť že aspoň niekto má skvelé dni a že sa darí ...ja mám depky jak hovado ...a nezvládam to ...

    OdpovědětVymazat
  7. Ten džus položenej nebezpečně na tom notebooku :)

    OdpovědětVymazat
  8. mňam ten džus a oběd, vypadá fakt skvěle! :)
    jinak tu větu jako P.S. si oprav, píšeš, že hned po vypití z notebooku si džus zvedla a vypila, asi si chtěla napsat: P.S.: džus jsem hned po vyfocení z notebooku zvedla a vypila :D. Nebojte...

    Myslím to dobře, taky se mi to stává. :D Že pak píšu blbosti. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že se Ti daří :-) A oběd vypadá skvěle - něco podobného mám teď každý den k večeři :D

    OdpovědětVymazat
  10. já to nemyslela špatně, taky se mi to stává, píšu u toho něco dělám a najednou mám v hlavě něco jinýho než na papíře nebo v článku. :D

    OdpovědětVymazat
  11. hmm, to vypadá dobře! hlavně ten džus:)

    OdpovědětVymazat
  12. mňam, tenhle salát doslova miluju!

    OdpovědětVymazat
  13. nam nam...
    to je feta syrceeek??

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten salát s houskou vypadají mňam ;)

    OdpovědětVymazat
  15. ten džus :D by pro mě byl hrozbou :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©