sobota

You don’t get something for nothing

Včera mi dorazil balíček z have a look ze zahraničí.  Nejprve jsem netušila, co balíček obsahuje, protože jsem si věci objednala už před třemi týdny. A tak jsem přemýšlela nad tím, kde se stala chyba. :D
Je hezké překvapení, když zjistíte, že snížená částka na vašem účtu nevznikla jen tak z ničeho nic nebo snad ze zvýšených poplatků za účet, ale že za to vlastně mohla tato menší objednávka. Hlavním důvodem objednávky nebylo tohle tričko, ale spíše touha po prstýnku, který už jsem viděla u jedné mé oblíbené finské bloggerky. Váhala jsem dlouhou dobu, ale neodolala jsem. A tak, abych neobjednávala úplně nicotný balíček, neodpustila jsem si k tomu tohle tričko, které probíraly celý den mé kamarádky, zda-li mám vypadat jako drak nebo spíš jako dinosaurus :D.
A tady je onen vysněný prstýnek. Musím říct, že sehnat tento styl prstýnku v Česku je stejně tak těžké, jako když tady hledám kvalitní dvojprstýnek. Jednoduše k nedostání.  Ale pokud o nějakým takovém českém obchůdku víte, tak budu jedině ráda, když se o něj se mnou podělíte. :)
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Tak to tričko je naprosto úžasnéé a orginální :))

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný věci ,podle mě jseš dinosaurus, ne drak:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je super tričko :)

    OdpovědětVymazat
  4. a u ktorej finskej blogerky? prezrad. inak ako citas finske blogy? vies finsky? prekladas nejak? alebo len pozeras obrazky?

    OdpovědětVymazat
  5. úplne obyčajný tohoto tvaru som videla v NYeri ;) a to tričko je fantastické a hlavne originálne!

    OdpovědětVymazat
  6. fakt hezké dvojprsteny mají v House..ale mají jenom jednu velikost..a fakt malou ! :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ten prstýnek je super! :) a stim dvouprstenem máš pravdu, nikde jsem zatím nenašla nějaký pořádný, vždicky mi je buďto velký a nebo je strašně kýčovej že to nosit nejde :D

    OdpovědětVymazat
  8. so funny t-shirt :)
    amazing rings!

    OdpovědětVymazat
  9. ha, super prsteň!!

    http://veronikaflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. to jsou krásné věci! :-) máš krásný vlasy

    OdpovědětVymazat
  11. dokonalosť, to tričko ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Já nevím, mě se tam ty modré ramena nelíbí.. :D a ten prstýnek taky není moc můj vkus.. ale není to špatné a jestli se ti to líbí tak je to dobré.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. to triko je hrozně roztomilý, jako malej dráček!:)

    OdpovědětVymazat
  14. páni to je zajímavý tričko! takový vidím poprvý! :)

    OdpovědětVymazat
  15. To tričko je super a hlavně Ti strašně moc sluší! A ten prstýnek je taky super!

    OdpovědětVymazat
  16. Máš pravdu,dvojprstýnek jsem v česku neviděla..A kdyby se tu snad někdy v pozdější době objevil,už to bude takové ohrané.My prostě nejsme nadčasoví:/
    To tričko je hrozně roztomilý:DA ten prstýnek♥Vybrala sis dobře:))

    OdpovědětVymazat
  17. bodky ♥ veľmi pekné a hlavne originálne! :)

    OdpovědětVymazat
  18. To tričko je nejlepší!! ježiš fakt se mi líbí! :D

    OdpovědětVymazat
  19. och. ten prsteň sa mi páči! a to tričko taktiež! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten prsten je super,ale já prstýnky moc nenosím. :D :) Takže sem ušetřena dalších výdajů. Jinak to tričko vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  21. překrásný prsten ! závidím ti ho :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©