úterý

Zebra trousers and her black obsession


Ještě před dvěma lety jsem nenosila nic jiného než-li černou. Taky proto si mě řada mých kamarádů dobírala, že jsem emo. A neopomenu ustrašené profesory a rodinu, kteří mi neustále vtloukali do hlavy, jak bych měla nosit svítivé tóny zelené barvy. Takže abych se zbavila vyděšených pohledů svých blízkých, které jsem jim četla z tváří pokaždé, když jsem se oblékla do černé, začala jsem nosit i barvy. Ne obzvláště křiklavé, ale černou jsem maximálně omezila. Díky tomu jsem se zbavila dotazů, zda-li jsem na tom psychicky v pořádku, ale taky mé tehdy "příjemné" nutkavosti mít vše černé.  Jenže když jsem nedávno narazila na tyhle šílené zebra-kalhoty, naskytlo se mi pokušení. Na první pokus jsem si je nakonec nepořídila, ale nakonec  mi na požádání koupila Klárka v Praze. A tak jsem si zase uvědomila, jak černou barvu zbožňuji.

SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Ceady tady Ti to mega sekne! Fakt kočka!

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsou úžasný!
    Každej máme nějakou top barvičku.. já mám zas ráda zelenou.. jelikož jsem pak vypadala jak nějakej armádní šílenec, bylůaj sem nucena zelenou též omezit.. hihi

    OdpovědětVymazat
  3. Promiň, ale podle mě ti tyto kalhoty nesluší. Ten styl mi k tobě nejde. A tím, jak jou volnější, tě zbytečně rozšiřují a dělají ještě menší. Jen můj názor.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se to na tobě velice líbí :).Miluju zebru a černou.A taky sem poslouchala jestli jsem v pořadku,že mám vše černé.Nesmíš na to dát.Pokud tu barvu máš ráda a cítíš se v ní dobře,tak se ji nezbavuj :)

    OdpovědětVymazat
  5. wow to sakoooooooooo
    (PREBIEHA GIVEAWAY)

    OdpovědětVymazat
  6. I love this a lot, the zebra trousers are so cool!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní4/10/11 13:00

    tenhle střih kalhot tvojí postavě sluší mnooohem víc než upnuté skinny jeans (promiň, ty prostě sluší jen slečnám co na to mají nohy no, nic ve zlym)

    OdpovědětVymazat
  8. kočka a to sačko je skvelé ♥

    OdpovědětVymazat
  9. na černé přece není vůbec nic špatného :)
    taky jsem měla podobné období někdy mezi 13 a 14
    a myslím, že ti ty kalhoty sluší ...

    OdpovědětVymazat
  10. ouuuu :) dost dobrý gatě! :) taky mi řikali že sem emo :D zhruba 2 roky jsem nosila pouze černou na oblečení, k tomu černý vlasy a lidi hnedka měli cp řešit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kalhoty jsou krásný a moc se mi líbí tvoje sako

    OdpovědětVymazat
  12. Mám jedny hrozně podobný! a myslim, že k nim se hodí jen něco černýho..:)

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonalý:))..ty kalhoty ti mooc sluší! Chtěla bych to všecko:D hlavně to sacko♥..kolik stalo?:)..joo a taky nosim rada cernou:D rikaji mi "Cerna vdova" :DD

    OdpovědětVymazat
  14. černá je pro mě také TOP! v té se cítím, že jsem to prostě já! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. sekne Ti to! :) veľmi Ti tie nohavice pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  16. černá je nejlepší ( co se týče oblečení! )

    OdpovědětVymazat
  17. super, zebří vzory mám ráda a kombinace černé a bílé je nesmrtelná!:) navíc v kontrastu s Tvými vlasy je to boží!:)

    OdpovědětVymazat
  18. no tak ty kalhoty jsou hooodně libový !!!! já nikde takhle krásný kalhoty sehnat nemůžu :(

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní4/10/11 22:34

    Jo, tak tohle je stokrat lepsi nez ty priserne skinny jeans a saty do pul stehen.

    P.S. Nezli a zdali se pise bez spojovniku. Jestli prece taky nepises jest-li.

    OdpovědětVymazat
  20. Na černou nedám dopustit :) a to sako z NY--> miluju!!!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  21. musim říct, že ti to fakt sluší, avšak ... ty bydlíš docela blízko mne a nosíš tohle?:-D já bych už zmrzla:-D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tenhle styl je na tobě špičkový !!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©