neděle

Ball Gown by Kamila Vodochodská

Poslední návštěva Prahy se nesla v duchu plesových šatů, uspěchanosti a taky nedochvilnosti.
Úkolem na první zkoušku bylo pořídit si podprsenku. Nejprve jsem si nechala TADY poradit. Dozvěděla jsem se, že existují podprsenky, které jsou určené přímo do šatů a tak jsem si tu svou plesovou podprsenku koupila v obchůdku v Bílé Labuti. Už jsem Vám tu o něm psala (článek). (Můžete ji vidět jak na druhé, tak třetí fotografii.)
Následně jsem spěchala k návrhářce Kamile Vodochodské na svou první zkoušku. Sice s předstihem, ale nakonec jsem zase bloudila v ulicích na Praze2. Takže jsem byla ráda, že jsme se opozdily jen o 10minut. Ale to není podstatné!
Když jsem ke Kamile vstoupila, moje šaty visely mezi všemi těmi svatebními, které měla přichystané na svou nadcházející přehlídku. Ani jsem netušila, že by moje šaty mohly mít nějaký tvar. Nezdálo se mi totiž, že by mě Kamila důkladněji přeměřovala, když jsem se spolu viděly poprvé. A tak mě okouzlila už samotná modrá podšívka, kterou na mně Kamila během pár minut spíchla.
Přesto, že by podle Kamily měla být první a druhá zkouška tou nejzdlouhavější, já si tu svou první užila.
Podprsenku jsem také našla v tomto článku dama.cz/clanek.php?id=16893. Dostala jsem totiž od vás dotaz jak podprsenka vypadá.
P.S.: Na fotkách můžete vidět jen podšívku. Samotné šaty budou mít zelenou barvu.
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. wow..těším se na výsledné šaty!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jen podšívka ? Už ta samotná vypadá zajímavě :D takže se těším na výsledek ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud do šatů zhubneš tak 5 kg, tak to bude vypadat fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Len podšívka má peknú farbu,som zvedavá na šaty! A myslím,že chudnúť vôbec nemusíš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, je to docela napínavé a jsem hrozně zvědavá. A žádné hubnutí nekonej, to jen holky stresuje a nakonec nikdo tloušťku nebo hubenost neřeší, ten večer má každý mnohem jinou zábavu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to sem vážně zvědavá na výsledek, zatím to vypadá velice zajímavě! A myslím že i tahle barva šatů by ti moc slušela! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hubnouti netřeba, seš krásná tak jak seš. Barva krásná, něco takovýho měla Nikol Kidmenová v Mulén Růž, ni?

    OdpovědětVymazat
  8. Už teď vypadají krásně sem zvědavá jak budou vypadat v konečném stavu určitě budeš princezna! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty šaty vypadají krásně už ted... jsem moc zvědavá na finální podobu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. P.S. S tím hubnutím to nebyla urážka, jenom prostě na 2. a 4. fotce je vidět, že tvé boky nejsou ideální a v té podšívce to vyniká docela dost. Samozřejmě šaty to třeba zakryjí dokonale, když nebudou moc uplé.

    Jinak jsem se chtěla zeptat - na kolik tě šaty ve výsledku asi přijdou?

    OdpovědětVymazat
  11. Jany:
    když počítám látku, cenu návrhářky plus cenu podprsenky, která se bude dovnitř všívat, tak za šaty zaplatím celkem 9tisíc

    OdpovědětVymazat
  12. už sa teším na výsledok, páči sa mi ako sú hore strihané :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud je tohle jen podšívka, tak už se upřímně moc těším na výsledek :).

    OdpovědětVymazat
  14. a já si myslela na první pohled ,že to jsou nedodělané šaty :D takže se moc těším na výsledek! :)

    OdpovědětVymazat
  15. prosím tě odpovíš na otázky? :)

    OdpovědětVymazat
  16. jsem zvědavá na finální fázi, za tu cenu musí být úplně pohádkové :) Jsou to šaty na míru tak se vyprdni na nějaký hubnutí :))

    OdpovědětVymazat
  17. proč ne, nahradím ho všemožnýma sucharama, rýžovejma chlebíčkama a podobně :))

    OdpovědětVymazat
  18. Je to super! I takto to vypadá hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  19. určitě budu :) si nějaké vyber nebo si mám vybrat já?

    OdpovědětVymazat
  20. I podšívka vypadá dobře)), jsem zvědavá na výsledek :).

    OdpovědětVymazat
  21. That shade of blue goes so well with your hair color... Beautiful!!

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. chcem vidieť výsledok!

    OdpovědětVymazat
  23. a já myslela, že jsou to už šaty!:D parádní, tahle barva se mi moc líbí, těším se na finální výsledek. škoda že taky nemám 9.000 Kč.. :/

    OdpovědětVymazat
  24. To je jenom podšívka? To je škoda že to nebude vidět :)

    OdpovědětVymazat
  25. tak to je u Vás dost drahé i půjčovné, ne? já měla na věneček svatební šaty za 2 tisíce a byly božské! dokonce mi je i trochu přešili. :)

    tenhle článek je dobrý, je docela dlouhý, zajímavý. nemyslím si, že by byly nudné všechny, ale hold některé nejsou poutavé - pro mě. nemyslela jsem to zle, spíš jsem Tě jen chtěla upozornit na některé chyby (tedy třeba to chyby nejsou, jen můj názor).. + ber v potaz, že mě k tomu nastartovaly předchozí komentáře. ;) čímž se samozřejmě neospravedlňuju, stojím si za tím. ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Myslela jsem, že už jsou to šaty a ono ne :D Těším se na výsledek!

    OdpovědětVymazat
  27. tak proč pak ale zveřejníš něco, z čeho nemáš dobrý pocit?
    já mám právě taky vysoké nároky, i na sebe, proto jsem ráda, když mi někdo napíše, co zlepšit, atd.

    anonymové jsou zlo, pokud chci vyjádřit názor, rozhodně ne jako anonym, to máš hned větší odvahu a kuráž napsat něco zlého..

    OdpovědětVymazat
  28. tak na to máme úplně jiný názor. ;) já raději jeden za týden a pořádný - někdy až moc dlouhý..

    OdpovědětVymazat
  29. já vím, co prozradit chci a co ne. chci, aby lidé na blogu věděli, jak žiju, na jaké akce chodím, že jsem s J. šťastná, co vyrábím, co vařím - vlastně taková všehochuť. :)
    neberu ti Tvůj blog a Tvé fotografování. Jen se mi nelíbí článek o jedné fotce a dvou větách. Mám ráda Tvé recenze a dnešní článek se mi taky líbil. ;)

    OdpovědětVymazat
  30. ta modrá ti tak neskutečně sluší!!

    OdpovědětVymazat
  31. Jůůůů, zelenou si k tobě umím představit :)

    OdpovědětVymazat
  32. máš neuveriteľne krásne vlasy !!

    OdpovědětVymazat
  33. Tak to se taky těším na výsledek :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©