úterý

B.E.R.A.N.I.C.E.

Fotky tedy vypadají více než nedokonale, ale byly vytvořeny stylem "kdo vytvoří článek za 3minuty" na základě dotazů na to, jak vůbec v beranici vypadám, krom narážek na to, že bych si ji se svým kulatým obličejem raději neměla pořizovat. A tak jsem se přes všechny ty zvláštní komentáře přenesla a uvědomila jsem si, že kdybych si připadala natolik v beranici hrozně, tak bych si ji snad nepořizovala.
Jo kdybyste mě viděli v čepici, tak mi budete rozumět, o čem teď právě mluvím, protože v té vypadám opravdu vtipně. Ale třeba foto "Ceady á la bezdomovec" uveřejním příště :)
Prozatím se s Vámi rozloučím, musím se jít totiž přichystat na lov polárních lišek :D.
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. sluší ti! :) mně třeba absolutně nesluší a nemohla bych si jí koupit! :D

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou... pristane ti, a kanadska zima je tento rok v móde :)

    OdpovědětVymazat
  3. podľa mňa v nej vyzeráš super, určite ju nenos len na lov líšiek, pristane ti! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní1/11/11 16:54

    A čo takto aspoň občas úsmev ? ;) ..
    a baranica je N.A.D.H.E.R.N.A ! aj ja si podobnú zaobstarám O:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí ta tmavá hnědá na těch tvých zrzavých vlasech :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní:
    Ale já se usmívám :). Třeba na videu a minulý týden na jedné fotce mám taky koutky nahoře :D:)

    OdpovědětVymazat
  7. wow,krásná beranice,moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou já si myslím že ta beranice je ta nejslušivější věc, co sem na tobě zatím kdy viděla! :) vážně se mi moc líbí a nedovedu si představit, že by někomu slušela více!

    OdpovědětVymazat
  9. vždyť ti sluší a hlavně, že se v ní cítíš dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. máš krásne vlasy, ešte krajšie oči a aj tá baranica sa mi páči...potom sa pochvál s úlovkom

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím si, že se ti spolužáci budou smát, až tě v ní uvidí. Bydlíš totiž na malém městě a ne v Praze. Tam by ti prošlo kde co.
    Můj názor na beranici je spíš neutrální.
    Jinak je vidět, že 2. fotka s beranicí je vystylovaná. Předpokládám, že standartně ji nebudeš nosit k tričku, ani nevyžehleným vlasům a ani se v ní nebudeš tvářit tak sexy. Pokud ale ano, pak ti určitě nikdo nic kritizovat nebude, neboť ta 2. fotka vypadá opravdu dobře. Možná by sis ji měla vytisknout a nosit s sebou, aby pak v běžném životě i ostatní viděli, že ti beranice může slušet ;)
    P.S.Neber mou ironii nijak špatně, není to útok na tvou osobu, jen můj názor.

    OdpovědětVymazat
  12. Je pekná,veľmi ti pristane! A páči sa mi ako z pod nej vykukujú tvoje krásne vlásky :))

    OdpovědětVymazat
  13. mě se líbí, kontrastuje Ti pěkně s vlasy. :) taky bych takovou chtěla.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. ale jo, přesvědčila si mě, že ti sluší, ale mě se prostě stejnak nelíbí :D já vím, jsem rypna :D pardon

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se líbí tvá originalita :) Vybočuješ z řady a já miluju tvůj styl! Obdivuju na co vše si troufneš a vždy ti to sluší :)
    Beranice je fajn nápad, alespoň si tě každý všimne a zapamatuje!

    OdpovědětVymazat
  16. Musíš ji nosit...je super:)

    OdpovědětVymazat
  17. zbožňuju beranice a HLAVNĚ tvojí barvu vlasů :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. .. sluší ti, na to rýpání od ostatních kašli, je důležitý když se ti ta beranice líbí na tobě:) každý by měl nosit to,co chce - to je první pravidlo módy, jednou jsem to někde četla a strašně se mi to zalíbilo :D

    OdpovědětVymazat
  19. Je krásná a vypadáš v ní báječně!

    OdpovědětVymazat
  20. tá baranica ty strašne sekne, sy v nej strašne zlatá :DD a máš nádherne oči! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Aha. Tak za teda ale Sluší ti. Tvůj tvar obličeje, co jestli je kulatý tak naopak ti sedí protože beranice obličej opticky prodlouží. Jestli se Ti bude někdo smát tak se nadto povznes. Dřív se beranice nosily běžně, brzo zase budou, někde se nosej furt protože jsou na zimu funkční. Jestli se někde v dalších komentářích objeví hate tak je naprosto nemístný. Podle mě v ní vypadáš jak nějaká severská krasavice :)

    OdpovědětVymazat
  22. já na tyhle beranice moc nejsem, i když se mi líbí, ale tobě sluší!

    OdpovědětVymazat
  23. Sluší ti! :) Seš v ní roztomilá! :)

    OdpovědětVymazat
  24. podľa mňa perfektný post a skvelá baranica! :) veľmi zlatá a tá posledná poznámka :D

    OdpovědětVymazat
  25. jehee, si moc moc moc zlatá :)
    úplne ťa zbožnujem :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  26. já mam takovou s ušima:))

    OdpovědětVymazat
  27. takovou taky chci...je boží!

    OdpovědětVymazat
  28. sekne ti !
    ja tiež si chcem zaobstarať :)
    http://simonaillesova.blogspot.com/
    follow me

    OdpovědětVymazat
  29. pristane Ti!
    ja mám takú bielu, čiernu zháňam tiež :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©