čtvrtek

My new (bike) Boots

Dlouhou dobu jsem snila o těchto botičkách. Ani netušíte jakou práci mi dalo najít nějaké, které nestály více jak dva tisíce a které by byly zároveň k dostání v České republice. Jenže v kamenných obchodech se ceny šplhaly opravdu vysoko a tak jsem zariskovala a nakonec si je objednavala přes španělskou firmu z Andypola přes internet ve své velikosti. Uvažovala jsem i o větší. Znáte to:"Co kdyby". A jak se říká risk je zisk. Botičky mi jsou jako ulité :). A to jsem měla takový strach a zbytečně.
Teď už aby mi dorazil objednaný křivák a mohu vyjít do ulic :)
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. ty jsou skvělý :) s křivákem budou nepřekonatelný!

    OdpovědětVymazat
  2. S tím křivákem budou vypadat skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  3. páčia sa mi :) ....a veľmi

    OdpovědětVymazat
  4. Sú pekné,aj napriek tomu že to nie je môj štýl sa mi veľmi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, budeš skoro punkerka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají skvěle, sice bych je já osobně nenosila, ale to je jen věc vkusu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsou uzasny

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní2/11/11 20:57

    není to můj styl, takže fůůj ;)

    OdpovědětVymazat
  9. super su tie čižmy, som zvedava potom na teba v nich :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní botičky, určitě ti budou moc slušet! :)

    OdpovědětVymazat
  11. jsou nádherné...takové taky sháním =)

    OdpovědětVymazat
  12. není to můj styl :) ale líbí se mi :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©