pondělí

Christmas gifts


Slibovala jsem Vám, že vytvořím článek s tipy na vánoční dárky..... Protože jsem si uvědomila, že by byl jeden článek opravdu rozsáhlý (jak slovně, tak fotograficky) , rozhodla jsem se rozdělit ho na části. A proto tady v pravém sloupci najdete novou rubriku "CHRISTMAS GIFTS", ve které bude až do půlky prosince přibývat články s tipy na dárky.

Jsem si jista, že stejně tak jako já, každoročně tápete a přemýšlíte nad tím, čím byste tentokrát ohromili...  Čaj i kávu dáváte každoročně jako vedlejší dárek a přitom nemáte pocit, že by se jednalo o něco osobního. Ale vždy se dá čaj i káva obměnit. Nebojte se koupit dárek v pěkné krabičce, která na první pohled druhého zaujme a zkrášlí mu poté kuchyň.
Věřte, že takovéto praktické dárky nakonec druhé potěší.
Mám totiž zkušenosti s mou babičkou, která mi každé Vánoce naděluje zásadně něco absolutně nepraktického... Jako poslední Vánoce, kdy mi dala kovové 3D kýčovité srdíčko s omotanou stuhou (které jí dala její kamarádka), jakoby se jednalo o designový kousek, který mi zaručeně vyzdobí pokoj.
Nechtěla jsem vyznít jako rozmazlená vnučka, která se babičce vysmívá, to určitě ne. Chtěla jsem tím poukázat na to, že raději bych dostala něco takového, co bych mohla využít.

Myslím, že tento typ dárku bude ideální pro RODIČE vašeho partnera, PRARODIČE, ale určitě se jedná také o dobrý vedlejší dárek pro vaše blízké (vaše rodiče, odrostlé sourozence).
Jen si nezapomeňte zjistit, jaké čaje má druhá osoba ráda (ovocné, bylinné) a také, zdali preferuje čaje spíše pytlíkové nebo sypané!!!
Takovéto čaje nakupuji převážně přes internet. Tyto jsou ze stránky myteashop.cz
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. ta první fotka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) tiež mám rozpísaný článok o typoch na vianočné darčeky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že články s tipy na vánoční dárky budou super. Nejedna z nás potřebuje inspiraci co komu dát pod stromeček. Krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na více takových článků. Já už nakoupené dráky mám, ale musím ještě vybrat pár drobností. Vždycky je pro mě oříšek vymyslet dárek pro tátu, naštěstí ho už mám :)

    OdpovědětVymazat
The life of Ceady. All rights reserved. ©