pátek

cvičky? What does it mean?

Plánuji nějaké nové Do-It-Yourself články. Nápadů mám dost, ale uvidíme, které nakonec budou publikovatelné a nebo vůbec realizovatelné. Prozatím mám tady jeden nápad, jak si třeba vylepšit cvičky :D. Myslela jsem si, že už na ně od svých 8mi let nenarazím, natož abych si je vůbec pořizovala. Ale opak se stal pravdou. Vybírání jednotné obuvi na nástup na maturitní ples mě přivedl na myšlenku, zavzpomínat si a trochu zinfantilnět :D. Navíc, kdo by si nekoupil pár cviček v období zimy, kdy může začít pomalu přemýšlet, k čemu je na začátku léta dalšího roku unosí :D. To dá přeci rozum :D. A tak jsem si zdůvodnila, proč bych si cvičky neměla kupovat až v létě.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. cvičky jsou super, jen se mi v nich blbě cvičilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš kde se dají sehnat tyhle klasické? Chci je :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ceady, řeknu ti to narovinu a vzhledem k tomu, že si komentáře můžeš moderovat, je na tobě, jestli to zveřejníš nebo ne.

    Takovéto články prostě nemají cenu. Ani ten o kultuře, aby ses zavděčila anonymům. Protože to vůbec nebylo o kultuře, ale o tom, že se červenáš. Pokud chceš být novinářka, přečti si raději knihu Škola života. Pochopíš, že je potřeba k věcem zaujímat určité stanovisko. Tvé recenze nemají cenu, protože je děláš po jednom používání výrobku, přičemž nikdy na nich neshledáš nic špatného. Tvé plánovací články, které pak nevzniknou. Jsi příliš zahleděná do počtů komentářů a pravidelných čtenářů. Musím říct, že to odvádí veškerou tvou pozornost. Věci nelze flákat. Je potřeba přinášet pořád něco nového, kreativního, což na tobě nevidím. Nevidím tě růst. Jak chceš být novinářka nejlepší z nejlepších, když už teď neděláš nic proto, aby ses posunula? Protože sleduješ rafičku počtu čtenářů.

    Přiznám se, že jsem tě začala sledovat jen proto, abych se dozvěděla, co na tobě ostatní mají. Zjistila jsem, že mi to moc nedává, neinspiruje, a proto se loučím.

    Nemyslím svá slova nijak agresivně, to ne. Vezmi si z nich, co budeš chtít, třeba nic. Jen jsem ti to chtěla říct.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ta tvoje angličtina...

    OdpovědětVymazat
  5. cvičky ♥ normálne si mi pripomenula roky v tanečnej škole :D u nás som ich nevidela už veľmi dlho :/

    OdpovědětVymazat
  6. ja by som na tú gumu dala mašle :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tiež jedny mám a dalo my zabrať ich vôbec zohnať :)
    dúfam, že niečo pekné s nimi vymyslíš :))
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  8. jééé, to jsem zvědavá jak se na nich vyřádíš. už jsem taky dlouho nikde cvičky neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  9. tyyjo, cvičky jsem měla naposled ve třetí třídě :D uplně jsem zapomněla že něco takovýho existuje :D

    OdpovědětVymazat
  10. uprav si nadpis - what DOES it mean? je to správně..ceady, nepoužívej angličtinu za každou cenu jenom proto, že je to děsně "in"...navíc s "hrubkama"..

    OdpovědětVymazat
  11. noo ale tieto vyzeraju teda o dost lepsie ako tie co som mala ja este za eri zš :D

    OdpovědětVymazat
  12. Cvičky pěkné, ale mohla by sis prosím opravit tu chybu v nadpisu? :D

    OdpovědětVymazat
  13. taky nejraději nosim v zimě botasky nebo si je aspon kupuju! :D ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  14. Musím říct, že Ef to krásně shrnula. Ve většině věcech s ní souhlasím. Já tvůj blog začala číst kvůli receptům, protože jsi pro mne byla v tomto inspirací. Recepty už ale nepřidáváš, takže pro mne též už moc nemá smysl číct tvůj blog. Aktuálně ho totiž čtu pouze ze "setrvačnosti".

    Kosmetické recenze by byly fajn, ale opravdu je něco na tom, že recenze výrobku po jednom či dvou jeho použitích nemůže být kvalitní (neplatí vždy na 100% u všeho).

    To, že píšeš hloupé články o cvičkách, příliš nesvědčí o tom, že bys měla skutečně o čem psát. Jednoduše jen tak "plácáš". Hážeš články do placu jenom proto, abys příspívala každý den. Bylo by lepší, kdybys raději přidávala články jen občas, ale zato kvalitní.

    Že po sobě články nečteš (hrubka v nadpise tě usvědčuje), je další věc. To chceš být opravdu novinářka?!

    Tvůj blog přesto hodlám sledovat i nadále, budu doufat ve smysluplnější články. Předpokládám ale, že nepřijdou. Protože 80% čtenářů ti napíše, jak jsi dokonalá a nemáš se měnit a to tě ještě víc přesvědčí o tom, že ty negativní komentáře jsou určitě psány jen ze závisti (jak se teď někdo zmiňoval na tvém formspringu myslím). Protože ty opravdu hledíš hlavně na počet followers. "Sbíráš je jak pokémony". Ale na to ti musím říci, že to opravdu NENÍ směrodatné. Ve skutečnosti to nic nedokazuje.

    Nicméně ti musím poděkovat za jednu věc - díky tvému blogu jsem totiž narazila na lepší blogy! Například blog tvé kamarádky Kláry (http://posledninok.blogspot.com/). Ten její je o 100% lepší, nezmiňuje se na něm o každé kravině, která jí prolétne hlavou a nefotí blobosti. Pochopitelně mě zaujal i její blog o vaření, inspirovala jsem se u ní už vícekrát. U tebe tak 2x maximálně. Ale nevadí.

    Komenáře si schvaluješ, takže předpokládám, že tento se veřejně nezobrazí. Přestože zde není napsané nic urážlivého. Ale to nevadí. Tyto řádky jsou určeny především pro tvé oči. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má na tvůj blog podobný názor, jak zde bylo napsáno výše.

    OdpovědětVymazat
  15. zavzpomínala jsem na ta tělocviková léta ;D

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Ceady, přestože Tvůj blog mám velmi ráda a dokážu si na něm něco najít- většinou z Tvých starších článků či recenzí na kosmetiku, které mi docela vyhovují, články jako tenhle o cvičkách nebo ten o Tvé "levitaci" (už si přesně nepamatuji ani název ani obsah) jsou vážně k ničemu, zbytečné. Mám ráda Tvůj blog a rozhodně se nechystám odpojit, spousta článků mi připadá zajímavých (ten o Tvém interview mě bavil, ale bohužel mooc stručný - což na jednu stranu chápu, spousta lidí by ho ani nedočetla - ale nemůžeš se zavděčit všem).

    těším se na články DIY, díky těm jsou blogy zajímavější. :)

    Bohužel v některých bodech musím souhlasit s Ef a Jany - viz. výše.

    Rozhodně si nic, co jsem napsala neber špatně. Každému se líbí a vyhovuje něco jiného. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní11/6/12 10:05

    Ahojky, jak dopadla ta úprava-tuning cviček? Dáš nějaké fota??? A co ples a jednotný nástup v jednotné obuvi??? Misha

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, vidíš, já ani cvičky nakonec nenafotila. Takže ráda fotky přidám :).
    Jinak ples měl být v jednotné obuvi, ale nakonec jsme každá měla jiný typ bot, ale hlavně, že byly černé :D :-).

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní11/2/13 09:14

    A budou tedy nějaké fotečky?

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj, prosím ťa kde si zohnala tie cvičky, ja po nich pátram akurát na nete (zas a znova), ale všetko sú detské čísla... díky moc

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©