úterý

Dinner in Mexico

S přítelem jsme se po delší době dopřáli večeři, kterou nepřipravoval ani jeden z nás :). Musím říct, že to nemělo chybu :).
A proč vůbec takový jídelní článek? Rozhodla jsem se, že trumfnu Klárku, co se článků v kavárnách, restauracích a bageteriích týče. I když Klárku asi zdaleka nepředčím :).
Přesto Vám mohu slíbit to, že se pokusím přidávat více fotografií z mého osobního života. Opravdu netrávím 24hodin denně ve svém pokoji před zrcadlem, s položenou kosmetikou na jednom a tomtéž časopisu na svém bílém koberci. 
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. mňaaaaaaaaaaaaaaaam milujem tie ich placky

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to musela být dobrota ;)) něco takového si uděláme s přítelem o víkendu ale doma ;) Přidej určitě fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, musím si zajít na placky :P

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, vypadá to dobře, kde ta restaurace je?

    OdpovědětVymazat
  5. tie placky vyzerajú úžasne! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. dostala som velky hlad :)

    OdpovědětVymazat
  7. miluju mexickou kuchyni! :) mám jednu kousek od domu, chodím tam často, ale s J. jsme tam ještě nebyli.

    OdpovědětVymazat
  8. má pravdu občas dá ten časopis na postel:)
    ondra

    OdpovědětVymazat
  9. No jako nevím, začínám se Tě bát :D Ale Mexiko bych si na talíři taky dala! A uvítám určitě víc osobních článků :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam,dala bych si tortillu :)

    http://veroniewithlove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. to je krása :) už mi tečou sliny :D :D :D zavidím ti :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©