neděle

DO YOU HAVE ANY QUESTINS?

Nevím, co bych k těmto fotkám napsala :)... Snad jen...Máte na mě nějaké otázky?
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Jak to děláš,že máš tak pěknou barvu vlasů? :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, já bych měla otázku...přijde ti vtipné do fotek dokreslovat ty blbosti? Opravdu ti to přijde originální? Nevím, jestli se to ostatním čtenářům líbí, nebo je jim to spíše jedno, ale mně se to nelíbí. Přijde mi to trapné. Můj názor.

    OdpovědětVymazat
  3. na tej prvej fotke si najkrásnejšia! dokreslovanie mi vôbec neprekáža,kľudne to rob aj naďalej ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak se usmíváš na fotkách, tak jsou mnohem hezčí, měla by si to dělat častěji :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dokreslování mi fakt nevadí, je to roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokresľovanie mi neprekážam robí to fotku zaujímavejšou, milšou a vtipnejšou :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak ma napadlo .. vlasy máš prirodzene vlnité? :)

    OdpovědětVymazat
  8. asi žádnou nemám..jen jak se máš? :D a jak jsi udělala, že máš tolik čtenářů a z jakých stránek tě čtenáři nejvíc navštěvujou? :D

    OdpovědětVymazat
  9. jak si udělala že máš tak krásný blog?

    OdpovědětVymazat
  10. proč jsi tak krásná? nebo spíš... proč nejsem i já tak krásná? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Beth Hisemova: Ano, denně si je jinak musím rovnat.

    Ivuš: taky netuším. Ale zlom přišel v okamžiku, kdy jsem si pořídila zrcadlovku

    Simona: v jednoduchosti je síla :) (a navíc trochu znalostí v html kódech)

    Michaela: Ale jdi Ty :D... Já vůbec nejsem krásná!

    OdpovědětVymazat
  12. To je tvoje přirozená barva vlasů? :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©