úterý

Each cloud has its silver lining

/triko- Charles Vögele/
 Je pěkné probírat skříně a naleznout to, co už jste dávno považovali za nenávratně ztracené  nebo spíše někde zapomenuté :). Takže návrat do minulosti :). Jak já tohle triko/mikinu milovala :).
Nevím čím to je, ale v poslední době stále sním a přemýšlím nad tím, co bude za rok nebo za dva roky. Dokonce už mám rozvržené, jak by mohl vypadat můj studentský byt. Ale jsou to všechno jen sny. Třeba vše nakonec dopadne úplně jinak a mé plány se rozplynou stejně tak rychle, jako mi přišly na mysl.
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. wow tak ta je super!!! :) fakt se mi líbí ... je jí škoda, aby se válela ve skříni :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. perfektne! a tie farby!

    www.cookieswardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. tak tahle mikina je neskutečně krásná! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Koukej ho zase zařadit do běžného nošení, je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta mikina mě až tak nezaujala, ale tobě tak sedí a vypadá na tobě báječně! :)
    Já si taky hodně věci plánuju... Třeba už teď se těším do Ameriky a to ještě ani nevím, zda se tam někdy podívám :DD Ale věřím, že jo...:)

    OdpovědětVymazat
  6. ja si občas tiež predstavujem ako budem bývať na vysokej :) a ten top je super, už sa mi stalo, že som myslela, že niečo je úplne stratené a po dlhom čase som to našla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na první fotce vypadá divně, ale tobě moc sluší :)! Skvěle ti sedne k vlasům :)!!

    OdpovědětVymazat
  8. triko je bombastické, závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Když to nemáš na sobě, tak se mi to vůbec nelíbí, ale jak to máš oblečené, tak to vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  10. najlepší strih!!! a farby!!! a všetko vlastne :))))))

    OdpovědětVymazat
  11. tak toto milujem keď hlboko zo skrine vyhrabeš vec čo by si v minulosti už nenosila a zrazu je pre teba niečo ako nový poklad ...

    OdpovědětVymazat
  12. taká zaujimavá , ide ti k vlasom :)
    http://simonaillesova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©