středa

EARLY BIRD CATCHES THE WORM

Přestože fotografie vypadají, jako bych je fotila večer, opak je pravdou. A tak mám tady pro vás ranní foto před odchodem do školy... a v neposlední řadě mé nové zimní botičky.
Značku sice v tuto chvíli neprozradím, ale kupovala jsem je minulý týden v Bílé Labuti.
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Krásne čižmičky a tiež ľôbim vianočné svetielka celý rok

    OdpovědětVymazat
  2. tie topánky vyzerajú super!

    OdpovědětVymazat
  3. týjo.... kruté mrazy ... jsi dobře vybavená

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Nádherné! Já je chci taky! Odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  5. tie botičky vyzerajú božsky! a máš krásny kabátik :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tééda, budeš kočka, ale já bych se v nich v zimě zabila :D.

    OdpovědětVymazat
  7. wuaaa tie boty su krásne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty jsou vážně moc krásné, ale v zimě preferuji spíš bezpodpatkové botičky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné botky! Líbí se mi ta kombinace se světýlky!

    OdpovědětVymazat
  10. ty fakt nemají chybu ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty jsou dokonalé!!:) závist!:)

    OdpovědětVymazat
  12. super je ta fotka so svetielkami a botky su tiez pekne:)

    OdpovědětVymazat
  13. ááách!! Dokonalý botky! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ceady brzdiiii :D Haha, nestíhám číst tvé články :D
    Botky jsou úžasnéééééé *__*

    OdpovědětVymazat
  15. Já tam byla !! taky minulý týden, škoda, že jsem Tě nepotkala :(

    OdpovědětVymazat
  16. I want those boots! So pretty!

    -Ly
    http://www.lyzhang.com

    OdpovědětVymazat
  17. ó! tie nové boty vyzerajú skvele :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hle, ty boty mám už asi tři měsíce taky! =)
    Nekupovala jsem je ale v Bílé labuti, tudíž asi tuším, že tebe stály víc, než mě. U nás tu máme obyčejný krám, myslím něco jako OK!shop a jako většina obchodů odebírají přesně tyhle stejné druhy bot, kabelek atd. =) Ale krásně se s nimi chodí, že jo? <3 Na zimu prostě ideální =)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©