úterý

FALL WISHLIST

Každý máme přání. A tak jsem si ty své sny zapsala do diáře už začátkem září, abych si dokázala, zda-li si alespoň část dokážu k tomuto podzimu splnit. Je tady začátek listopadu a většinu z nich už jsem si pořídila.
I přesto, že šálu i kabát mám nakonec v jiné barvě. Ale taky je tady stále ještě pár položek, které bych si ráda ráda koupila... Uvidíme, zda-li si splním vše, ale vypadá to nadějně :). 
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. la sardinu by som chcela aj ja :D a konečne nejaké teplé boty

    OdpovědětVymazat
  2. áááááh, Ceaduš! ty šaty jsou naprosto nádherné, okamžitě si je běž koupit! :D .. fakt jsou boží :) a to jsi dobrá, že si dokážeš splnit co si zadáš.. to se mě nijak nedaří..

    OdpovědětVymazat
  3. perfektní! brala bych vše, hlavně ten svetr a chlupatou čepici!

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty si pořiď v jiné barvě, řekla bych, že tahle ti moc slušet nebude ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty. Veci jsou krasne! Salu mam stejnou a ten svetr taky shanim! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ten fotacik je mega super :)

    OdpovědětVymazat
  7. tie žlté šaty!!! ak nájdeš, daj info kde :D

    OdpovědětVymazat
  8. super wishlist :) sveter je z tophopu ? a odkiaľ je prsteň?

    OdpovědětVymazat
  9. ANO z topshopu a prstýnek je z havealooook.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  10. ten sveter je strašne super! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ten svetr bych si nechala líbit :) Já momentálně nejvíce potřebuji zimní kabát .

    OdpovědětVymazat
  12. skvělý wishlist,takový svetr chci taky! :)

    OdpovědětVymazat
  13. No krásne vecičky si si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  14. přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  15. ty žluté šaty jsou bomba !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé ta beranice ti sekne. Hodí se ti k vláskům :)

    OdpovědětVymazat
  17. tie horčicovožlté šaty- wow!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©