neděle

Give him an inch and he’ll take a yar

Dnes mi konečně dorazily umělé řasy a lak z bornprettystore.
P.S.: článek o řasách Vás určitě nemine.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. máš na e-mailu mail ohledně rozhovoru takže prosím odpověz. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé řasy :) Dneska jsem si je pokoušela poprvé v životě nalepit...Njedřív jsem je měla křivě a neměla je zastřihlý..podruhý už to bylo lepší a třetí pokus konečně vyšel :D

    OdpovědětVymazat
  3. jééé bude článeček o umělých řasech?

    OdpovědětVymazat
  4. na ten článek se moc těším, umělé řasy už dlouho chci vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  5. JUU
    TY svítíka jsou k tomu úžasný!:D
    a ten lak^^
    vypada to vánočně!:P

    OdpovědětVymazat
  6. Rias je tam celkom dosť,som zvedavá na článok.A fotky so svetielkami sú úžasné!

    OdpovědětVymazat
  7. těším se! řasy jsem umělé měla jednou, ale nějak jsem na ně zapomněla a pak už to lepidlo bylo zaschlý tak jsem to vyhodila :D

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi fotky se světýlky! :) na umělé řasy jsem zvědavá, sama jsem je nikdy neměla, tak mi třeba změníš názor na to, abych si je pořídila. :) ale je to spíš na velké události - tedy pro mě. :)

    ještě k tomu, jak jsme se bavily o Tvých článcích: rozhodně jsem to nemyslela nijak zle. jasně, že každý má svá lepší a horší období a nemůže se zavděčit všem. mám Tvůj blog ráda, i přesto všechno, co jsem napsala negativního. ;) uvidíš, třeba až najdeš víc času, tak zase budeš mít články pro mě poutavější a delší. :)

    OdpovědětVymazat
  9. na článek o umělých řasách se těším;) zní to zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  10. umele riasy sa mi luuuubia:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na ty řasy jsem upřímně dost zvědavá ;)

    OdpovědětVymazat
  12. tyhle fotky se ti mooc povedly ;) jen bych je spíš hodila jen na fb, kde bych lidi navnadila a pak je dala do hotového článku. Takhle zas budou lidi rýpat, že nemáš o čem psát.

    OdpovědětVymazat
  13. hezký, jsem zvědavá na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  14. wow,.. už se těším na výsledný look s řasičkama

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©