neděle

Hasty ?

Poslední týden absolutně nestíhám. Včerejší den jsem byla ráda, že jsem byla doma všehovšudy 15minut. Ráno zkouška na maturitní ples, poté cesta do Prahy, vybírání správné podprsenky do šatů, první zkouška samotných šatů u návrhářky Kamily Vodochodské a když už jsem dorazila domů, volal mi přítel, že jdeme do s přáteli hospody.
Dnešek už nebude tolik uspěchaný, ale přesto mě od dvou hodin čeká natáčení reklamy. Čím více se hodina blíží, tím mi můj nápad příjde nesmyslnější. Místo mám, herce taky, ale jako režisérka nestojím za nic!
P.S.: fotky jsou ze včerejší návštěvy Prahy. Ty hlavní, ze zkoušky šatů, Vám ukážu až příště.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Jé,jakou reklamu budeš natáčet ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Natáčení reklamy? to je zajímavý.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to zvládneš;) doufám že nám tu reklamu potom ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotky :) A hosně štěstí s reklamou :)

    OdpovědětVymazat
  5. zajímaj mě šaty jaký jsis vybrala!! :O :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak ten seminář Ti závidím, u nás nic takového není, ráda bych to využila.. :)

    jinak Tvůj článek se jmenoval "Cvičky, what does it mean?" pokud se nepletu, tak jsem myslela, že má být o cvičkách. a i kdyby ne, já nemám ráda takové ty holé, krátké články o pár větách, dodatek, že budeš dělat DIY články, jsi mohla napsat i jinak, jen pod nějaký delší článek. lepší psát pořádné a dlouhé než jen takové ty "abych něco napsala".. ale to je jen můj názor a tip. nemyslím to nijak špatně a nechci dělat chytrolínku. :)

    OdpovědětVymazat
  7. a ještě k tomuto článku: těším se na přiblížení reklamy - co, jak, kdy a kde.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se, až uvidím šaty :) Náš gympl měl maturák už včera.

    OdpovědětVymazat
  9. jakou reklamu budeš natáčet? :) jinak pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Like this pic ! This is so arty / bobo !

    Biz
    http://thesweetcallingofmountains.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©