středa

How to Clean Makeup Brushes?



Když už jsem se rozhodla vytvářet tutorial videa, určitě by nebylo od věci, abych napsala článek o tom, jak čistit kosmetické štětce.
Opravdu na tom není nic těžkého. Ale byl tady jeden takový dotaz a tak jsem se na něj rozhodla odpovědět veřejně prostřednictvím článku.
Je tady více možností
1) obyčejné umytí vodou
2) čištění odličovačem
3) praní štětců šampónem na vlasy
4) v neposlední řadě jsou i šampóny určené k samotnému čištění štětců nebo i dezinfekce, které jsou k dostání v Sephoře
DOPORUČUJI
Štětce po každém použití otřít vlhčenými ubrousky. (Aby se v nich nehromadily bakterie)
Poté jednou za týden štětce umýt v teplé vodě s dětským šampónem (lépe šampónem určeným na ošetření štětců)  a s teetrea olejíčkem. Štětce pořádně omyjte, aby na nich nezbyl šampón a poté je nechte uschnout ve vodorovné poloze na ručníku.

TIPY NA SADY ŠTĚTCŮ: tady
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. ten můj hrozně smrdí když ho "vyperu" :D úplně si mi připomněla, že bych to zase jednou mohla provést :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná sada :) Ceady můžu se zeptat kolik taková sada stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Osobně na čištění doporučuju ELF šampon, popř. ELF čistič štětců - http://www.elfkosmetika.cz/studio_profesionalni_rada/pomucky-a4db01662082d5/cz.
    A sady štětců zase tyto: http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/cela_nabidka_elf/sady-a4dc7e3d43c8fb/kolekce_stetcu__-_11_kusu/cz.

    OdpovědětVymazat
  4. P.S. A ještě doporučuji prát po každém použití.

    OdpovědětVymazat
  5. a já zase slyšela od jedné bloggerky, jak se elf štětce lámou a pelichají :)

    OdpovědětVymazat
  6. Štětce čistím pravidelně, nejprve jsem používala dětské mýdlo a teď jsem zkusila dětský šampon a také se osvědčil jako skvělý :)

    Pořídila jsem si čistič ze Sephory a jsem zvědavá, snad bude tak dobrý jak se o něm píše :))

    OdpovědětVymazat
  7. Štětce jsem vždycky čistila denním čističem od Elfu, ale pak jsem nevydržela ten blogerský nápor "perte štětce dětským šamponem" no a štětce na pudr můžu vyhodit, protože je to nechutně sežvýkalo

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, ty ze základní řady možná pelichají. Ale znáš to - co člověk, to názor ;)
    Já jen doporučila to, o čem si myslím, že stojí za to vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  9. You are such a natural beauty! I really enjoyed reading your blog. I'm excited for more!

    Maybe we can follow each other?
    www.thisoddgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Brzy si budu muset štětce očistit, jak tak vidím, docela je zanedbávám. Já osobně mám doma dětský šampon, který je krásně jemný a tak je jednou za čas umyji ním :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tak treba ich kupat, ked som sa nato na zaciatku vyprdla tak som to potom spozorovala aj na horsej pleti.. Robím to takmer rovnako :-)
    akurát ich teda umývam asi každé dva týždne.. ale zase ich mám viacej, takže ich prestriedavam..

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  12. thanks for the advice on cleaning the brushes!

    x - ashley
    www.ashley-warner.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Veľmi dobrý a užitočný článok. Práve pred 2 dňami som si čistila štetec na líčka a hovorila som si či ho môžem takto čistiť a ako vidím teraz tak áno môžem. Určite si všetky štetce vyčistím čo najskôr. Na tej fotke, naozaj neviem na čo sú niektoré štetce, možno by si mohla popísať načo sa používa, ktorý štetec. :) Jednoznačne follow.
    Pozývam ťa na svoj giveaway :) http://bobalastrange.blogspot.com/2012/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem za prihodenie odkazu na sady kozmetických štetcov. Práve v tomto období zháňam nové, takže ma tento odkaz skutočne veľmi potešil :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©