neděle

How To Select The Right Bra?

Triumph /
Po dlouhé době jsem si zase připomněla, jak se vlastně číslují podprsenky. Vzpomínám na období, kdy se moje spolužačka chlubila velikostí C, když nám bylo čtrnáct ..a já jí to nemohla uvěřit, protože se mi nezdálo, že by měla mít větší prsa, než-li já. Avšak postupem času jsem zjistila, že košíčky nejsou rozhodné, jde-li o velikost prsou, ale že záleží na daném obvodu. Proto taky nemám problém nosit, jak košíčky velikosti C nebo D, protože každý z obvodů je jiný a přitom košíčky jsou stále stejné (viz. foto).

Ale abych se přiznala, tak jsem si  ještě donedávna myslela, že bych na sobě neměla mít při měření obvodu prsou podprsenku. Opak byl pravdou.  Člověk se stále učí.
Asi Vám můj výběr bude připadat trochu fádní, ale abych se přiznala, tak tohle jsou moje první dvě jednoduché podprsenky, protože si vždy pořizuji krajkové..

Přikládám odkaz na kalkulačku velikostí (here) , která Vám přímo odhadne ideální podprsenku pro Vás.
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. "Velikost Vaší podprsenky je: Neobvyklá velkost, poraďte se s námi v poradně." No super, takže musím jít s prsama do poradny :D taky jsem dlouho nevěděla, co mám a všude mi to lezlo jenže dokud nezjstíš, že to je špatně, tak ti to přijde normální. Naštěstí mamka má kamarádku v obchodu se spodním prádlem, která mě poučila, a od té doby mě ani nic nebolí a nedře :)
    ta tělová a lososová(oranžová?) ty se mi líbí moc, takové obyčejné a tím neobyčejné

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní5/11/11 18:19

    Teď se nosí jenom hladké, krajky jsou vidět pod tričkem. Ta oranžová ti teda sedí dobře. Kde si nakupovala a za kolik?

    OdpovědětVymazat
  3. the lace one is gorgeous!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní:
    kupovala jsem je v Praze v obchodě Bílá Labuť
    a pokud se nepletu tak všechny stály 800korun :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda takhle: velká ale malý obvod pod nimi a ten to pak "kazí"

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky nejsem hubenour, jenže všechen tuk mám v zadku, momentálně už to ani nezměřim protože tak dlouhý metr neni ale tipuju 110 cm :D nechápu že se nepřevážím. Radějc bych měla postavu jako ty, normální, pěknou a symetrickou

    OdpovědětVymazat
  7. v Truimphu jsem vždycky pořídila. popravdě, taky mě udivilo, když jsem si kupovala C s tím, že do B se nenarvu ani do jedné z nabízených. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Téédy, ty jednoduché jsou krásné. Asi jsi mě navnadila na Triumph a budu tam muset někdy zajít. A ta lososová je nádherná prostě a jak ti jde krásně k vlasům. Měla by si v ní chodit na hanbato, aby ji každý viděl :P :D

    OdpovědětVymazat
  9. já mám raději ty jednoduché, krajky jsou pod mnohým oblečením vidět, i když nemají. musím si a přeji si k Vánocům nebo svátku nějaké "lepší" a dražší podprsenky, tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  10. no ja by som si tiez mohla kupit nejake hladke..ale ja mam rada take tie krasne tak co uz...aj ked jediny kto ich vidi som ja...:D

    OdpovědětVymazat
  11. Já si plánuju pořídit podprsenku od Victoria secret tak snad bude dobře sedět s mýma mini prsama :D :) Ale podprdy sou fájn! Já rači jednoduché černé :)

    OdpovědětVymazat
  12. haha tak v tomhle číslování já mám guláš :D já to nějak odhadnu a pak zkouším a zkouším :D většinou si beru nejmenší obvod, protože mi to tak vyhovuje a pak "šteluju" jen košíčky :D

    ale dík za to počítadlo, schválně to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  13. zajímavý článek :) ještě nikde jsem nic podobného nečetla :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. s kupovaním správnej podprsenky to je u mňa zakaždým rovnaké ako prvýkrát :D večne strávim v obchodíku kopec času a i tak to občas nevyjde ... ale tú kalkulačku skúsim :)

    OdpovědětVymazat
  15. ty jo, tak to dik, za ten odkaz, kde si muzu zjistit velikost. Jsem nevedla, ze mam velikost B, vzdycky se mi zdala velka, a myslela jsem ze mam A, ale zase A me tlaci :D Supr supr, tak priste az budu nakupovat...

    OdpovědětVymazat
  16. Víš co Ceady? Vyměníme si vlasy! :D Bruneta je skoro každá holka (alespon od přírody), zrzek je málo. A já ty barvy taky kombinovat moc neumim, takže je mi ta barva vlasů k ničemu :D jinak moc děkuju a při tom kolečkování jsem si na tebe i vzpomněla, že vlastně nebudu jediná, kdo se jednou za čas musí zakrýt, protože se fakt necejtí :D že je to vlastně přirozený reflex :D

    OdpovědětVymazat
  17. super článek :) popravdě dost užitečný :) miluju tvůj blog! :) a ta fotka je vtipná :D

    OdpovědětVymazat
  18. Moc kràsný příspěvek. Do bílé labutě určitě zajdu, protože nemůžu nikde najít podprsenku, která by mi seděla, při mym oběmu :D

    OdpovědětVymazat
  19. čierna je klasika a je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní6/11/11 20:17

    Našla jsem na stránkách kalkulačky i tu tvojí černou krajkovou, je to klasika. Chtělo by to se vyfotit ještě v ní a doplnit článek. Co ty na to? :D
    http://www.podprsenky-poradna.cz/podprsenky-push-up/

    OdpovědětVymazat
  21. S velikostí podprsenky mám taky docela problém. Sedí mi jak co...

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní8/11/11 23:12

    ,,Avšak postupem času jsem zjistila, že košíčky nejsou rozhodné, jde-li o velikost prsou, ale že záleží na daném obvodu. " Děláš si srandu???? Děvče máš to celé špatně, košíčky rozhodně jsou důležité u velikosti prsou, objemem na zádech to teda ani náhodou nedoženeš!!!!!! možná velikostně to jakž takž sedět bude, ale pak nastane takový ten efekt zapínání za krkem ( mělo by být ve stejné rovině jako košíčky a to po celou dobu) prsa lezou kde nemají a tak podobně... když má člověk velikost B-C ( nemyslím teď tebe ;)) tak je mu to asi jedno, protože mu to drží tak jak tak, ale při větších velikostech to fakt jde poznat... doporučuju video http://www.youtube.com/watch?v=RrW5u9wW9J0 ...:)

    Je potřeba si v takových věcech udělat, jasno, už jenom kvůli tomu množství lidí, co to čtou... ale jinak super blog ;)

    itoe

    OdpovědětVymazat
  23. no asi jsi špatně četl/a

    zkus se podívat na velikosti, jak se číslují košíčky podle obvodů a sama zjistíš, že 75D je rovna velikosti košíčkům 80C takže nechápu, proč by mi to mělo způsobit tento efekt
    Vím, že tak to mají moje spolužačky, které špatně vybírají podprsenky. Vypadá to poněkud děsivě, když mají podprsenku až u krku

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©