neděle

How to Tie a Winter Scarf

Pro dnešek jsem si pro Vás připravila článek, jak nosit šálu. Tento tip je ve stylu šály kruhové, kterou jsem letos sháněla, ale ty které jsem objevila byly pouze na jedno omotání, zatímco takhle mohu šálu omotat nakonec dvakrát.

Popsaný návod v celém článku
Nejprve si konce šál svážeme po pramenech, aby nám nevznikla na šále koule.uvázaná část patří za krk tak, aby nebyla viděta začínáme křížit a motat (poprvé)Po prvním obmotání vypadá šála takto.
Což mi u krátkých kruhových šál nestačilo.
A tak šálu obmotáme ještě jednou...
šála i kabát H&M


SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. wow, super tip! hned dneska to vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Aké už máš dlhé vlásky

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi ta barvička - přesně takovou jsem sháněla, nakonec se spokojím s bílou a nosím to úplně stejně :))

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý šál,ja mám kruhový len jeden,ale chcela by som si kúpiť nejaké obyčajné a zväzovať si ich :)

    OdpovědětVymazat
  5. ohh, som 900tý follower!
    máš krásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  6. já to dělám úplně stejně:)

    OdpovědětVymazat
  7. úžasný :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  8. jo díky, to se mi bude hodit!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky takhle nosím dlouhou šálu :)

    OdpovědětVymazat
  10. práve som to šla vyskúšať, ibaže mám o niečo kratší šál, čiže to vidím na nákup :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja mám ale vcelku malé tunely, mne sa stiahnu a keby aj nie, dám si ich v budúcnosti zašiť (myslím že to nebude treba, ale je aj taká možnosť) :D

    aa vďaka :)

    OdpovědětVymazat
  12. super šála! :)) takhle si taky vyrábím "nákrčník" z běžných šál. :)

    jinak skvělý článek o dárcích - velmi dobrý nápad s rubrikou o nich. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Beautiful scarf!
    Looks so pretty on you!
    xoxo
    Kasia;)

    OdpovědětVymazat
  14. now that is a seriously helpful post. thanks :)
    http://www.indieelectronicalternative.com/

    OdpovědětVymazat
  15. toto je najlepšie viazanie šála :) u mňa overený spôsob ako sa úplne skryť pred zimou ;)

    OdpovědětVymazat
  16. tak tohle mě ještě, upřímně, nenapadlo! jsem holt blonďatá :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle by mně nenapadlo, dík za tip!
    Od teďka nebudu nosit šály jinak :)

    OdpovědětVymazat
  18. love your hair. You're beautiful! Like your blog. cute pictures! xx

    samira from germany

    http://llkillu.blogspot.com
    visit me!

    OdpovědětVymazat
  19. no výsledok vyzerá pekne :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©