čtvrtek

I want to be a journalist not a beautician


Očividně Vám můj předchozí příspěvek nic neřekl. A pak mě osočujte (vy anonymové) z toho, že se nestarám o nic jiného než o líčení, když sami o jiné články nestojíte. Já mám opravdu mnoho koníčků, ale vybírám tady jen to, co by se líbilo Vám :). Nepíšu si to tu přeci pro sebe samotnou.
A co slibované video "Jak na kouřové líčení"? To jsem sice už natočila, ale mám problémy s programem. (pro nedočkavé: část z něj najdete u mě na facebooku)
U fotek by neměly chybět popisky a tak vás o ně tentokrát neošidím
FOTO 1: takhle nalíčená mezi lidi nechodím, ale nemohla jsem si pomoct a musela jsem vyzkoušet mou novou paletku be-chic...ve stylu kouřových stínů
FOTO 2: ilustrace vloček je sice nerozpoznatelná, ale chtěla jsem tím naznačit, že už je tu zima.

Přeju Vám krásný večer, jdu se připravit na prodlouženou.
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. zelené očko mi k tobě ladí více :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se to líbí. Obojí, jak modrá tak zelená varianta. Na den je to asi moc výrazné, ale někam na ples nebo nějakou akci proč ne. A navíc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou ti ty barvy seknou! :) A paletka vypadá luxusně jen takovou haldu barev bych nevyužila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. a ja že to máš také závesy :D

    mne sa ten predošlý článok páčil! len nie vždy sa mi chce písať komentáre :)

    inak prudko rozmýšľam nad kúpou tejto paletky.. vidím že je dnes dokonca v zľave!!


    a teším sa na video :) držím palec, nech sa ti načíta..

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo, je to krásné! asi se mi víc na tobě líbí ta zelená, ale sluší ti obě varianty! :)

    OdpovědětVymazat
  6. no to je děs, panda hadr.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta modrá ti absolutně nesedí. Vypadáš jak s monoklem. Zelená ujde.

    OdpovědětVymazat
  8. zelená ti strašně sluší k vlasům!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  9. ty modré stíny ti sluší víc:) a kde se dá pořídit taková velká paleta barev prosím tě:)

    OdpovědětVymazat
  10. zelená ti pristane viac :)) a vločky sú pekné,bohužiaľ zima sa blíži naozaj rýchlo :/

    OdpovědětVymazat
  11. Zelená ti sedí k vlasom, ale aj modrá je pekná. (:

    OdpovědětVymazat
  12. Víc ti sluší zelená,ale oboje je povedené...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to skvěle! A paletka je úúžasná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Měla by ses takhle malovat. Moc ti to sluší :) Líbí se mi obě dvě barvy. ale ta zelená ti sedne lépe :)

    OdpovědětVymazat
  15. A nechces k te vcerejsi akci napsat neco vic? Co, kde, jak, proc? Pak by treba bylo co komentovat. Tim, ze si ten clanek sama shodis a napises, ze by to stejne nikoho nezajimalo, tim sis ho sama rovnou odsoudila k nezajmu...

    OdpovědětVymazat
  16. velkáááááá zííímaaaaaaaaa :/ :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já chci všechny možné články od tebe.. a když mi jeden vyhovovat nebude tak si taky stěžovat nebudu, je to tvůj blog a jestli to někdo nechápe tak je mi to líto :) A děs to není... já nevim, ale mně se na to bě takovéhle zvláštní věci prostě líbí protože jsi vzhledově velmi zvláštní. A takovouhle paletu bych si moc přála :)

    OdpovědětVymazat
  18. tie modré tiene máš ale super! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tobě táák moc sluší, když si zvýrazníš oči. Nemůžu se rozhodnout, které očko je lepší. Ale asi jsem pro zelené.

    OdpovědětVymazat
  20. zelená ti sluší víc ,k hnědým očím je to lepší :)

    OdpovědětVymazat
  21. ba ne, ale tohle líčení se mi moc líbí a podle mě, ti moc sluší :)) na anonymy se vykašli

    OdpovědětVymazat
  22. Jestli zájem měříš počtem komentářů, tak je jasné, že nejvíc budeš psát kosmetické recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. obě ty barvy jsou úžasné a sluší Ti. jak modrá, tak zelená!

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní :
    Byla bych sama proti sobě, kdybych tady napsala reportáž, kterou chci dát do novin

    OdpovědětVymazat
  25. ja mám tvoje posty veľmi rada, čiže recenzie určite uvítam :) a ten zelený tieň ti veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  26. Pretty makeup! Check out my blog.

    xo Emma

    OdpovědětVymazat
  27. Moc ti to sluší!! Užij si prodlouženou :)

    OdpovědětVymazat
  28. Mazec, tak tohleto nikdy nedokážu.

    OdpovědětVymazat
  29. Ty jsi marna :-( Prece nikdo nerekl, abys tu otiskla to, co ma jit do novin.

    OdpovědětVymazat
  30. oh i love those eyeshadows !! :ooo
    http://acutesecret.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Podle mě ti víc sluší zelená, ale zase ta modrá je výraznější :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. zelená Ti sluší víc. :))

    já mám ráda dokonce víc Tvé články o akcích, reportážích a rozhovorech. je to jiné, kosmetiku najdeš na každém druhém blogu..

    OdpovědětVymazat
  33. zelená ti moc sluší,modrou bych být tebou zahodila :),ale ty víš sama co ti sedí,skvělí články

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©