pátek

La Sardina camera


Konečně mi přišel :). Můj vysněný foťák :).
Zatím, jsem s ním stihla vyfotit opravdu jen pár fotek. A jelikož to není digitál, tak se výsledek dovím až po samotném vyvolání fotografií. Takže Vás zatím mohu odkázat sem, kde si můžete prohlédnout fotky a dočíst se o něm něco více.
Mockrát děkuji, Ondro.
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. i love the camera! so funky! xxx

    OdpovědětVymazat
  2. jak na něj máš různě barevný obaly!! :O :) chci taky :D :D se těšim na fottky !

    OdpovědětVymazat
  3. áááááchhhhhh!závidím!šup fotit!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezkej. Závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tak ten je bezva a ten design!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. je nádherný! už se těšim na výsledky!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je skvělý, ale moc by mi nevyhovovval. Vždycky mě nebaví čekat na vyvolání fotek :D

    OdpovědětVymazat
  8. Je hrozně roztomilej ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se ty fotky co tam jsou na ukazky vubec nelíbí, možná v černobílé by šly.. tak jsem zvědavá jak to vyjde u tebe, třeba bude stačit jen jiný film než byl použit u nich :) ale vypadá pěkně :) Analogy jsou super jenže já se nikdy nepřemůžu jít ty fotky vyvolat a doma mohu vyvolávat jen černobílé ale na to teď není čas takže jsem zaseklá :D ale už s tím musím něco udělat konečně

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiši ten je krásný! Jak z nějaké pohádky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ježiš ten je nádhernej!

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá to fakt nádherně :) závidím ti ho :)

    OdpovědětVymazat
  13. úžasné! závidím! :) taky jsem o něm přemýšlela, ale nakonec si pro začátek počkám na nikonka...zatím můžu fotit pentaxem na filmy. je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je mazecová věcička ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty vždy píšeš o veciach tak, že ma donútiš si ich na druhý deň kúpiť:-}}}

    OdpovědětVymazat
  16. juuu, ale tak z toho budou vazne super fotky!:))

    OdpovědětVymazat
  17. tak ten je parádní :) vůbec bych se nezlobila, kdyby ježíšek dones :D
    Už se těším na fotky..
    Papa

    OdpovědětVymazat
  18. riadne perfektný foťák :) aj ja chcem :) dúfam, že tu potom dáš fotky aby som mohla pozrieť. Follow

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©