čtvrtek

MY FAVOURITE SHOWER GELS

Nedávno jsem tady psala, že mám ráda citrusové vůně u sprchových gelů. A tak bych Vám ráda představila dva své nejoblíbenější, na které nedám dopustit. Ať už se jedná o léto nebo zimu.
1) Peelingový sprchový gel z Mrtvého moře - červený grapefruit
KAM? do sprchy

Někdo nemá rád peelingová mýdla jako můj tatínek. Jednou jsem mu dala pod stromeček peelingový sprchový gel. A ještě než ho stihl více prozkoumat, tak pronesl větu ve smyslu, že jsem se trefila, protože ty sprcháče s hrubými kousky nemá rád :D. Myslela jsem, že se v tu chvíli hanbou propadnu... a tak jsem jen trnula, aby si nešel následně číst zadní stranu obalu.
ROČNÍ OBDOBÍ, kdy ho nejvíce používám: LÉTO hodnocení: 6/10
k dostání: e-mrtvemore.cz

2) Sprchová gel watson - červený grapefruit a mandarinky
KAM? do vany

Mým druhým nejoblíbenějším sprchovým gelem, ve kterém více nežli grep ucítíte sladké mandarinky, je značky watson. Proto ho také používám častěji v nadcházejícím chladnějším období.
ROČNÍ OBDOBÍ, kdy ho nejvíce používám: ZIMA  hodnocení: 9/10
k dostání: Marionnaud (v Praze)
3) Pomerančový sprchový peeling ZIAJA
KAM? do sprchy

Tento peeling je mnohem jemnější a příjemnější nežli ten od značky Sea of Spa, který obsahuje opravdu hrubé kousky. Navíc voní moc hezky po pomerančích, jakoby jste si právě vymačkali pomerančový džus. Taky že mi ho přítel málem snědl, protože si myslel, že se jedná o přesnídávku :D.
ROČNÍ OBDOBÍ, kdy ho nejvíce používám: jaro a léto   hodnocení: 7/10
k dostání: www.newbrand.cz
4) Sprchový krém WELEDA
KAM? do sprchy i do vany

Tento sprchový gel je k dostání v DMku za 199korun. Je neuvěřitelně příjemný a jeho parfemace je naprosto úžasná, jako bych si na tělo vylila právě vymačkanou citrusovou šťávu :). A tak jej strašně ráda používám v teplých letních dnech. A doporučuji ho k ranní sprše, protože skvěle osvěží a probere :). A protože se nejedná o gel, má krémovou konzistenci, takže je na pleti mnohem příjemnější. A řekla bych, že nejpříjemnější ze všech těchto sprchových "gelů" :).
ROČNÍ OBDOBÍ: LÉTO   hodnocení: 9/10
K DOSTÁNÍ: 
www.weleda.cz, DMko
Máte taky své oblíbené sprchové gely? Nebo si pokaždé koupíte jinou značku?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Moji stalici je freeman avokado a oves a pak jeste z manufaktury mydlo cokolada pomeranc. Oboji voni bozsky a vracim se k nim, coz je u me celkem zazrak. Malo kdy si koupim neoc vickrat....co kdyz je tam nekde neco lepsiho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluji niveu ! Ale tyhle vypadají taky moc dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda citrusové, kokosové a pak takové ty přeslazené :D:D Nejhorší co jsem asi měla byl olivový z Oriflamu, to byl pěknej hnus :D

    OdpovědětVymazat
  4. och ten grep a mandarinka musi vonat uzasne :) ja osobne si kupujem stale iný sprchový gél - ale najčastejšie je to sprch.krém s medom, nevonia ale potom mam hebkú pokožku ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ten watsons mám taky a je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju od Palmolive ten modrý s peelingem, je tuším z řady SPA. A pak směs sprcháčů, co voní jako mé oblíbené parfémy :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem si oblíbila peelingový sprcháč z Oriflamu Malina a máta z řady Nature secrets.. tak krásně už mi dlouho žádný nevoněl :-) A to jsem používala nejčastěji Dove, který mi v drogérce voněl ovocně nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Toto je mé oblíbené sprchové máslo:
    http://www.bombcosmetics.co.uk/raspberry-blower-cleansing-shower-butter-275g.ir?cName=body-hair-care-cleansing-shower-butter
    Je neskutečně voňavé, člověk by chtěl nejraději ochutnat, jak reálně malinově to voní :)

    Jinak sama jsi psala, že nefotíš jen fotky na časopise a na koberci, ale zdá se, že fotíš. Příspěvek se světýlky byl příjemnou změnou, ale vidím, že se zase vracíš ke "starému známému" koberci a časopisu...NE, opravdu už to není originální. Chtělo by to změnu. Nebo si možná dát na chvíli pauzu a až zas přijde inspirace, tak pokračovat. Můj názor.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten stemi mandarinkami me docela uchvatil:)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadají dobře :)
    já jak kdy si kupuji stejnou značku.

    OdpovědětVymazat
  11. a kdy budou kouřové stíny?((

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem asi divná, ale mám to doslova podle počasí :D. v létě miluju citrusy, jahody, meloun, prostě ovoce všeho druhu. a v zimě naopak sprcháče s vůní čokolády, kakaa a různý takový ty těžký "mystický" vůně..

    OdpovědětVymazat
  13. kozmetiku Sea of Spa som si obľúbila, odkedy mi bratranec doniesol jeden ich darčekový balíček:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já střídám Snow Fairy z Lush a Brazilský pomeranč z Yves Rocher! ;)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mám spíš jen ty jemné, ale ne od Dove, ovocné :DD. A když jsme naposledy použila tuhle značku, je nedávno, když si jí sestra koupí, používám jí :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám nějraději sprchové gely od Dove, ty jsou takové jemné a krémové :) Ale citrusové jsou fajn, pro mě na léto.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám ráda buď skvěží ovocné - mandarinky a další citrusy jsou dobré (těmi se myji ráno), peelingové jsou také velmi příjemné. Potom mám ještě ráda krémové - jogurt, med, atp. - v zimě příjemné zahřejí a uspí.

    Oblíbené značky? Mám ráda Dove, Niveu a zbytek snad jen, co mi padne pod ruku a voní. :)

    OdpovědětVymazat
  18. chudák tatínek! :D já používám cosi zeleného z Body shopu a pak jeden oranžový peelingový, ale nevím jak se jmenuje :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já používám vždycky všechno, vždycky se mi neco zalíbí. Takový ty ovocné mám ale nejdrači :) Budu muset vyzkoušet tu sea and spa! ))

    OdpovědětVymazat
  20. já bych ti strašně moc chtěla poděkovat za poslání stránky na načtení časopisů ! :)) moc děkuju !! nebýt tebe tak to je pořád ve starém formátu ;D

    OdpovědětVymazat
  21. to víš že mi to vadit nebude !!! =)) jsi fakt hodná , děkuju! :)) klidně můžeš do postu hodit i facebookovou stránku,) fakt moc DĚKUJU!!!! =)

    OdpovědětVymazat
  22. Jéééé ten vypadá dobře :o
    Já je většinou střídám :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty první 2 neznám, ale o Ziaje už delší dobu uvažuju. Já mám teď peelingové mýdlo Porridge od Lush a obyč sprcháč Dove visiblecare a jsem s nima moc spokojená :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Ten sprchovy peeling Ziaja vyzera velmi dobre :) Musim sa isto po nom niekde poobzerat!

    OdpovědětVymazat
  26. Citrusovou vůni mám taky ráda, ale zatím jsem nenarazila na nic, co bych cítila i po sprchování :/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©