čtvrtek

VIDEO: (My) Smokey Eyes

Slibovaný článek "Jak na kouřové stíny" je tady. Přesto si jsem jista, že návodů kdekoli na internetu nebo rovnou na youtube naleznete nespočet. A přitom každý tutorial se v něčem liší. Každý své oči stínuje jinak a tak někdo postupuje od nejtmavší barvy po nejsvětlejší, zatímco jiní nechávají víčko světlé a tmavou nanáší až na oční záhyb. Přesto obě provedená vypadají skvěle. Ale hlavní je umět to, což není zrovna můj případ.

P.S.: Nejde mi o to poučovat...Video jsem vytvořila jen na vaši žádost, protože jste chtěli vědět, jak vytvářím kouřové stíny já. A tak pokud máte pocit, že netušíte, kam co nanáším nebo že můj návod je úplně scestný, na youtube najdete určitě takové video, které Vám bude vyhovovat.
krém korres, báze pod oční stíny essence, be-chic paleta
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. No, má to své chybičky, ale beru to tak, že nejsi vizážistka ani žádný makeup guru :). Jen mi to přijde na tebe moc tvrdé líčení. Máš krásný jemný obličej, tak bych nešla do takových tmavých barev a víc bych blendila ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé video, určitě vyzkouším a moc děkuji za návod :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi sikulka! Sama mam par videi a licit se na kameru fakt neni vubec nic jednoducheho. Muzu se zeptat, jake ve videu pouzivas stetce?

    OdpovědětVymazat
  4. super videjko, moc se mi líbila hudba k tomu, jsi šikovná.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádhernou pleť!

    http://makeup-and-beauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. minule som tu narazila na niekoho, kto kritizoval tieto články a dotyčného vôbec nechápem, keďže mňa si už viackrát inšpirovala, dokonca keď som sa líčila na partnerovu Stužkovú, využila som niekoľko tvojich rád a znova využijem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký, dala sis s tím práci, ale tohle líčení mi k tobě moc nejde. Ale chápu, že si to dělala pro čtenáře, když takové téma videa chtěli. :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadáš roztomile! a dávám na bloglovinu like abych nezapomněla a mohla v případě použít :)

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě je to skvělá idea! :) A na první fotce ti to sluší! :) Ale na začátku videa si nejsem jistá zda je to světlem nebo ti ty stíny vytváření takové pomyslné kruhy pod očima. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné video i krásná paletka. Btw. nevěřila bych, že ty budeš poslouchat Foo Fighters! :))))

    OdpovědětVymazat
  11. moc pěkné video :) Nejsem žádný expert, ale podle mě by ti slušely jemnější a světlejší barvy, tohle mi přijde trochu moc tvrdé, protože máš takové jemné rysy. Na videu tvůj obličej vypadá bíle, takže možná je to jen zkreslené, ale za mě říkám světlejší barvy :) Ale jinak moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  12. Jé,to je pěkný,moc se ti to povedlo..:))

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý video. :) Mohla bych zeptat jak se jmenuje prosím ta písnička?:)

    OdpovědětVymazat
  14. na prvni fotce jsi nadherna!!:)
    miluju "smokey eyes"

    OdpovědětVymazat
  15. povedlo se ti to :) je to krásný

    OdpovědětVymazat
  16. Trošku jako pěst na oko. Světlejší barvy by byly vhodnější.

    OdpovědětVymazat
  17. určitě to podle Tvého videa zkusím. :) P.S.: směj se trochu víc!:P

    OdpovědětVymazat
  18. Umíš to krásně, máš super vybaveníčko :)

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkné video, ale moc se mi tohle líčení k tobě nehodí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak nejdřív - ta paltka je úžasná, hrozně se mi líbí
    a pak myslim, že ti to sluší, hezky ti ty oči vynikly - kouřový líčení je prostě klasika :)Ale je fakt, že možná sytě hnědý by ti asi šly víc k vlasům...
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  21. video se mi líbí, bohužel mně kouřové líčení vůbec nesluší.

    OdpovědětVymazat
  22. tá prvá fotka ! krásna si !
    http://simonaillesova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se kouřové líčení na tobě moc líbí! ;)) Sice trošku drsnější na tvůj typ,ale líbí ;)) A ta paletka? Nemálo skvělá, mohu se zeptat,jsou ty stíny dobře pigmentované? Mám paetku od kosmetiky ELF a ty stíny hrůza, tak sháním nějakou dobrou paletku, právě jako tuhle ;))

    OdpovědětVymazat
  24. ježiši to je skvelá paletka!ja teraz slintám po jednej z elfu :D
    a si strašne roztomilá :))

    OdpovědětVymazat
  25. Téééda, ti řeknu, že máš nádhernou barvu vlasů :) Já jsem taky zrzka, ale mám to trochu víc do hněda. Tu tvoju barvu ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tééééda, ti řeknu, že máš nádhernou barvu vlasů. Já jsem taky zrzka, ale mám to trochu víc do hněda. Závidím ti to :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©