neděle

the Nervous Beginner


Dnešní podvečer se ponese v duchu novinařiny. Tedy alespoň ten můj. Ani netušíte jak jsem nervózní. Představa, že mi přednáška genetiky nebude nic říkat a následně nevymyslím otázky, které bych měla v interview položit, je opravdu děsivá. A čím blíže se daná hodina konání blíží, tím více si připadám nemožná a neschopná něco zvládnout.
Uvidíme, zda-li mi v práci pomůže foťák, poznámkový eko blog s opravdovou eko tužkou a diktafon :D. Jsem totiž schopna místo nahrávání rozhovoru pustit rok starý záznam svého zpěvu :D. Věřte, že to byste opravdu nechtěli slyšet :D.
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. držím ti palce,určite to zvládneš! poznámkový blok vyzerá dobre a foťák ešte lepšie!

    OdpovědětVymazat
  2. já chci slyšet jak zpíváš!!! :D:)
    a držím palce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Poznámkový blog vyzerá super. Sledujem. (:

    OdpovědětVymazat
  4. tiež ti držím palce, a hlavne nestresuj, stres dogabe všetko :)

    a krásny prsteň aj la sardina :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jó,pusť nám nahrávku tvýho zpěvu ! ;D

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem dělala svůj první rozhovor, opravdu se mi stalo, že místo nahrávání jsem spustila záznam z doby,když jsem diktafon testovala, byla to hrozná ostuda, ale učený z nebe nespadl. Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  7. myslím a držím ti palce!!

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně štěstí. :) Ten foťák je super.

    OdpovědětVymazat
  9. Také chci slyšet ten zpěv! :D
    Držíím palečky :)

    OdpovědětVymazat
  10. arr, your so cute.:)


    and i ove your hair. is that your natural colour? o: ♥

    OdpovědětVymazat
  11. hodně štěstí,držím ti palce :)

    OdpovědětVymazat
  12. hodně štěstí, jinak krásnej foták:)

    OdpovědětVymazat
  13. Zvládneš to! Len si treba veriť, ale poznám to :).
    Inak aký je ten foťák?

    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©