čtvrtek

Pavel Brycz : TÁTOLOGIE



Včerejší večer byl úžasný :). Ještě lepší nežli minulá sobota, kdy jsem dělala rozhovor s profesorem Králem. Možná je to ale tím, že vědec s několika tituly si vydělává konáním, zatímco spisovatel se živí slovem a tak mu výřečnost nechybí.  Sama jsem taková upovídaná a tak jsem s radostí poslouchala jak autorské čtení a historky, které se vázaly k sepsání celé knihy, ale také rozhovor, ve kterém Pavel Brycz velice hezky odpovídal. A tak se z jednoduchých a přitom krátkých otázek stal 11minutový rozhovor, kdy jsem hltala každé autorovo slovo.

Ale co se focení na veřejnosti týče, tak s tím mám opravdu velký problém. Nejsem ráda středem dění, když o to sama nestojím a nerada vyrušuji, jak se říká, tlustým sklem. A tak vždy, když mám pocit, že na mě někdo kouká, zčervenám. Jenže v tu ránu mám ještě větší děs z toho, že už na mě koukají úplně všichni :D. Je to taková má obsese, které se nemohu zbavit a která mě postihuje neustále, ať mám v ruce fotoaparát nebo ne.
Uvidíme, třeba mě příští  akce a psaní reportáže naučí, jak si zachovat porcelánovou pleť.

Ráda bych se tady rozepsala více, ale věřím, že by to poté nikdo nečetl! Samozřejmě pod slovem "to" myslím můj text, určitě ne knihu. Ta mi teď leží na nočním stolku rozečtená.
REPORTÁŽ I INTERVIEW VÁM RÁDA V BUDOUCNU UKÁŽU. 
SHARE THIS POST

6 komentářů:

  1. To musel být skvělý večer;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý:))
    My jsme teď s pár lidma ze školy napůl dobrovolně natáčeli s profi filmařema nějaký dokument a měli jsme taky dělat právě takovou reportáž. Hrozně jsem se styděla, takže ti rozumím)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super Ceady :). Doufám, že se ostychu zbavíš, protože když si jdeš tak moc za svým snem, byla by škoda, nemoct využít všechny prostředky k tomu :). Přeju hodně štěstí a píle ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Studuju žurnalistiku a taky mám problém s focením na veřejnosti, mám pocit, že pak na mě každej zírá, takže znervózním a rudnu... :D Nejlepší je brát si tam, kam to jde, parťáka - pak se člověk místo nervení naopak hezky vyblbne :)

    OdpovědětVymazat
  5. veliká paráda. žurnalistika mě taky docela láká, určitě si na ní budu podávat přihlášku. můžu se zeptat, jak jsi přišla na takové příležitosti? jakou školu studuješ?

    pokud nebudeš psát obsáhlejší články na svém blogu, což plně chápu, určitě budu mít ještě tisíce takových dotazů.

    P.S.: knihu si půjčím v knihovně, když ji budou mít. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©