středa

the Phone Booth

Pro dnešek mám tady pro Vás fotky z mého posledního focení s kamarádkou...  (já za fotoaparátem, ona před)... Pár dní před samotným focením, když jsem se vracela domů z přednášky, kde jsem měla možnost vytvořit rozhovor se spisovatelem Pavlem Bryczem, jsem na náměstí objevila nádherně osvícenou budku.... Jenže to bych nebyla já, kdybych si na to "hlavní focení" chytře nezapomněla stativ... a mimo to jsem na displeji viděla jen černou... Takže výsledek byl pro mě stejným překvapením jako pro Báru. 
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. :D vtipný fotky, taky mě občas chytne nálada něco takovýho vyfotit :D

    OdpovědětVymazat
  2. A proč název fotky v soutěži: "Haló tady káva"? Jasně, zadání je zadání, ale jakou má souvislost ta fotka s tím názvem? A popravdě...fotka "Before" je 100x lepší, hezčí a tématičtější. Sice ten název také nijak s fotkou nesouvisí, ale stále lepší, než ta budka.

    OdpovědětVymazat
  3. spíš to chce umět nastavit čas na fotaku apod. ( místo stativu se dá použít něco jineho, na co fotak položiš .. ) chce to vic praxe

    OdpovědětVymazat
  4. Jany:
    název jsem nevymýšlela já ani u jedné fotky

    OdpovědětVymazat
  5. noční a blaznívý fotky jsou fajn :D

    OdpovědětVymazat
  6. A jak je to možné, když jsou to tvoje fotky a ty s nimi soutěžíš?

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že to není podstatné.

    OdpovědětVymazat
  8. OK, ale nedává to smysl. Teď to spíš vypadá, jako kdyby ses za ty názvy styděla a proto si narychlo vymyslela, že jsi to nevymýšlela ty. Snad když jsem autor nějaké fotky, se kterou soutěžím, tak si název dobrovolně zvolím sám, ne?

    OdpovědětVymazat
  9. Ty víš vždy všechno nejlíp, viď Jani? :)

    OdpovědětVymazat
  10. První fotku nahrával přítel a tak zvolil název on s jeho tatínkem, který se vášnivě pustil do vymýšlení a dřív než jsem se vrátila z koupelny, vše bylo odesláno.

    A další fotku jsem nejprve uložila místo jiné, která měla název before a přesto, že jsem připsala "Název fotky: ...." tak asi bylo obtížné dopsat to k ní.

    OdpovědětVymazat
  11. Bylo to tak složité napsat to rovnou? Nicméně děkuji za vysvětlení ;)

    OdpovědětVymazat
  12. No zní to dost zvláštně.
    A navíc ty se chytáš každého slovíčka. Což sama dobře víš. Takže proto

    OdpovědětVymazat
  13. tá budka vyzerá ako z nejakého filmu :)

    OdpovědětVymazat
  14. No že mě zarazilo, že jsi název u SVÝCH soutěžních fotek nevymýšlela sama, bych rozhodně nepovažovala za "chytání za slovíčko". Prosté vysvětlení hned na začátku by postačilo. Ale asi to bylo složité, napsat to rovnou, viď? ;)

    OdpovědětVymazat
  15. pěkné fotky,povedly se ! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©