pátek

REVIEW: AMIE New Leaf

MOJE HODNOCENÍ:
Nejraději používám přírodní kosmetiku (pokud mě pravidelněji sledujete, tak to dobře víte). A tak bych Vám ráda představila produkt od značky AMIE, která na českém trhu představila novinky v péči o pleť.
A teď k samotnému produktu.... Jedná se o typ peelingového krému, který obsahuje bambusová a jojobová zrníčka, která čistí pleť a tak ji i zbavuje mazu. Nanáší se na vlhký obličej a poté se krouživým pohybem vmasíruje (viz. Foto) a následně smyje.

K DOSTÁNÍ: mojesminky.cz
CENA: 149kč
PLUS: 

1) pleť je po něm krásně jemná
2) je dobrým pomocníkem proti mastné pleti
 

3) bio produkt
MINUS: na citlivější pleť může mít prý i nežádoucí účinky
 Ráda bych Vám tady brzy napsala recenzi i na další výrobky, které jsem si pořídila zároveň s tímto peelingem. Ale budete si muset chvilku počkat.
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Tiež mám najradšej prírodnú(bio) kozmetiku..roky som pouzivala len ju..ale bolo to dost financne...zatazujuce? teraz uz maminka neprispieva.. :))
    ..vzdy sa k tym produktom vraciam, pretoze sa mi toolko z nich osvedcilo! takze, taketo typy cenim ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že u nás na trhu je k dostaniu iba malá vzorka prírodnej kozmetiky ... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to opravdu lákavě. Docela ráda bych si pořídila nějaký nový peeling. Zkoušela jsem jeden od Nivei jako tester a byl skvělý, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to zajímavě, ale přes net moc nenakupuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem takéto rôzne vecičky. Fakt super blog a inak máš bohovské vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné...:) začnu uvažovat o tom,že si to koupím..:))

    OdpovědětVymazat
  7. som tu prvýkrát a už ten blog milujem... ou jee... som nový sledovateľ! :)

    http://ministrawberrygirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. škoda, že přes internet moc nenakupuju, nedá se sehnat i jinde? s drahým poštovným se mi to nechce objednávat..

    OdpovědětVymazat
  9. jéé, vyadá to opravdu moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©