sobota

REVIEW: The Best Body Creams

 Krémům na ruce jsem se věnovala až až. Myslím, že zmínění dvou nejlepší krémů za poslední měsíc, bude optimum. Protože si myslím, že lepší krémy na ruce už asi neobjevím.
Proto jsem se dnes rozhodla věnovat se prozměnu tělovým krémům. Nejedná se jen tak o ledajaké krémy, ale o ty, které bych označila za můj top, jedná-li se o konec podzimu a průběh zimy.

Určitě na zimu nebudu preferovat ovocné vůně, co se krémů týče, v kterých mám oblibu převážně na jaře a v létě. Ale přesto bych se přiznala, že jde-li o citrusové vůně u sprchových gelů, nemohu si pomoct, ale vždy se s nimi cítím svěžeji, než-li s těmi sladkými medovými zimními vůněmi. 
1) KORRES ... už jsem Vám o něm psala recenzi TADY. A tak myslím, že postačí říct, že vůně švestky a vanilky se k zimě jednoznačně hodí.
2) ORIFLAME... tento krém jsem poprvé dostala od babičky. A od té doby jsem se na něm v období zimy stala závislou. Pořizuji si ho už třetím rokem a stále se mi nezprotivil.
Vůně arktických borůvek podle mě k zimě také patří. Nemyslíte? :)
3) SENTOO... vůně šalvěje v kombinaci s avokádem je opravdu výjimečnou. Tento krém bych určitě nezařadila mezi sladké vůně jako ty předchozí, přesto bych ho zařadila mezi mé oblíbené krémy pozdního podzimu :). Nevím proč ale stále mám na mysli při přičichnutí  k tomuto krému slovo "vazelína" :D.

P.S.: řekla bych, že krémy jsou srovnatelné, co se kvality týče. Jak jsem psala, vybrala jsem ty nejlepší.
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. podla mna nie je az tak dolezita vona kremov, ako ich ucinok a to ci su mastne, alebo sa rychlo vstrebavaju a podobne

    OdpovědětVymazat
  2. krásná recenze,moc se povedla :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mozna sem neco nepotrehla a uz se nekdo ptal v jinych komentarich, ale mohla bys uvest ceny? To by me zajimalo pro porovnani;) Dekuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Krém od Oriflame se mi zalíbil, vypadá vážně lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Áach, vůně švestek a vanilky! Ten si vyžádám asi ke jmeninám :)

    OdpovědětVymazat
  6. GIVEAWAY u mě na blogu!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. :) musim nějakej krém na rucekoupit..začali mi schnout :/

    OdpovědětVymazat
  8. http://tess-store.blogspot.com/

    koukni na obchůdek :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©