čtvrtek

REVIEW: Catrice smokey eyes

MOJE HODNOCENÍ:
Musím říct, že se jedná o zajímavou myšlenku, kdy si nemusíte pořizovat jednotně 3stíny, jelikož v tomto balení máte vše pohromadě, včetně černých linek, které se nanášejí štětečkem.
Přejdu k hodnocení...  Nemyslím si, že by se jednalo o ony pravé snové kouřové stíny, o kterých všichni tolik sníme, Protože podle návodu (Naleznete jej na zadní straně) jich nedocílíte. Stíny jsou naopak méně výrazné, než bych si představovala.  Ale i tak je ráda využiji na všední líčení.

K DOSTÁNÍ: v drogériích Rosmann, DMko...
CENA: 119kč
PLUS: 
1) k vytvoření stínů vám postačí pouze tato paletka
2) naleznete uvnitř i linku
3) cena je přívětivá 
MINUS: Mně osobně návod na kouřové stíny, který naleznete z druhé strany balení, nevyhovuje. Na druhou stranu si myslím, že je návod vhodný pro všechny začátečníky.
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Vážně ti to sluší :)) určitě si to někdy udělej zvova ;)) Dělá tě ti to krásně výrazné a zajímavé oči ;)

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa zobrazuje cena 735 Kč, to bude asi preklep, nie:)

    OdpovědětVymazat
  3. super stíny,mají skvělé odstíny :) ♥
    A ty máš krásné oči,moc ti tohle líčení sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. :D chápem, už som spokojná!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle by ses měla malovat častěji. Strašně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. a zase skvělá recenze,kterou umíš jen ty.)

    OdpovědětVymazat
  7. nice review.
    los your hair so much!♥

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavá recenze, stíny vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní9/11/11 20:56

    Myslim, ze v recenzi je malokrat pouzito slovo KTERY :-))

    OdpovědětVymazat
  10. to jsou očiska! maj fascinující barvu :)

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to slušíí! ta linka vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  12. Měla bys tu linku domalovat až k vnitřním koutkům.

    OdpovědětVymazat
  13. Já vím, ale spodní linka mi nesluší

    OdpovědětVymazat
  14. nechceš udělat návod jak si takhle krásně oči nalíčit ?? .)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©