sobota

REVIEW: Crabtree&Evelyn Hand Therapy


Tentokrát mám pro vás recenzi na krém na ruce řady Hand Therapy značky Crabtree&Evelyn, který je tím nejlepším přípravkem na ruce, který jsem doposud vyzkoušela.

MOJE HODNOCENÍ:
Myslím, že to je poprvé, co mohu dát krému na ruce plný počet bodů. Protože se u něj nemusím bát většího množství, které by mi způsobilo mastnotu na rukou, které způsobují často nekvalitní krémy. Místo toho mám po nanesení ruce krásně jemné a pocit mastnoty se stane najednou minulostí. Přesto jsem si jistá, že Vás překvapí vyšší cena. Ale jedná se na trhu o nejlepší kosmetický přípravek na ruce.

K DOSTÁNÍ: Crabtree&Evelyn OC Chodov, ale i přes internet
CENA: 430korun (dá se koupit i poloviční balení za 270korun)
PLUS: 
1) moc příjemná vůně (krém jsem roztírala před 4 hodinami a stále ho cítím na rukou )
2) dostal ocenění jako nejlepší kosmetický přípravek na ruce, a to nejenom u mě :) (dokonalost)
3) ruce jsou po nanesení opravdu jemňounké
4) obal, který vás zaujme na první pohled
MINUS: 

cena, která je podmíněna kvalitě
10/10

Jaké krémy používáte Vy?

Myslím, že po tomto zázraku už nemá cenu psát o žádných jiných krémech na ruce :)
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. O TÝHLe značce jsem slyšela, dokonce jsem byla v obchodě, a je to super :)) majíí moc pěkný design všechy výrobků a ta vůně! jen škoda ta cena...

    OdpovědětVymazat
  2. krásná recenze,ten krém vypadá dokonale :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá super, ale neviem kde by sa dal na slovensku kupiť :/

    OdpovědětVymazat
  4. vypada uzasne, bohuzel 400 mi prijde za krem na ruce moc, mam ho velkou spotrebu.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. obal ma dostal, krásny, pripomína mi značku Too faced svojim sposobom.

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerá pekne, rovnako ako tvoje recenzie, ktoré mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  7. chtěla jsem se zeptat jak rychle zasychá a k čemu by jsi porovnala jeho vůni :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. aaach jo! škoda že stojí tak moc, tohle si nemůžu dovolit :( ani naši by mi nekoupili krém na ruce za 430,-

    OdpovědětVymazat
  9. Má ho jedna známá a je fakt úžasný!

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní14/2/12 22:06

    Neodolala jsem a ty peníze jsem do něj investovala. Mohu říct, že jsem naprosto nadšená. :) Ta vůně je úžasná :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©