pondělí

REVIEW: essence forget it! 3in1 concealer

Dnes jsem si řekla, že napravím své minulé představení korektoru 3v1 od essence, který jsem publikovala ve videu jako jednu z věcí, která by Vám v kabelce zaručeně neměla chybět, ale přitom jsem o něm více neřekla. A tak doufám, že tato recenze Vám trochu tuhle vychytávku přiblíží.

MOJE HODNOCENÍ:
Jak už jsem psala, tento korektor 3v1 se vám v kabelce neztratí. Výhodou je to, že je malinký, nepronese se a zamaskuje Vám jak kruhy pod očima (RŮŽOVÁ), zarudlou pokožku (ZELENÁ) tak nesrovnalosti pleti (BÉŽOVÁ).Osobně mi vyhovuje asi nejvíce růžová barva na kruhy pod očima, která je u mě znatelně zamaskuje, poté je asi na druhém místě, co se užívání týče, béžová a na posledním místě zelená.
K DOSTÁNÍ: Rossmann, DMko
CENA: 60kč
PLUS: 
1) malé balení
2) při nanesení zakryje kruhy pod očima (nejznatelněji), zarudlou pokožku i akné
3) barvy jsou při nanesení jemné, takže se na pokožce nakonec ztratí
4) na zadní straně máte popis, která barva k čemu slouží
MINUS: 
sušší charakter, takže to připomíná stíny. Použitelné dva ze tří korektorů
5/10
korektor je sušší, což je znatelné i z fotografie ...Mně osobně vyhovuje právě z toho důvodu, že mám mastnější pleť
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. to si musím pořídit! na 100%...díky za inspiraci :) jo a k tomu co jsi mi psala na blog jestli můžu poradit tak jsem zjistila že daleko lepší než si něco pořizovat je použít štěteček od tekuté linky a místo tečkovací tyčky špičku vypsané propisky....a nebo si prostě pořídit dobrý odlakovač :D

    OdpovědětVymazat
  2. mne osobne pride dost suchy, nie je taky kremovy ako podobne produkty napr. od Oriflame.
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si kúpila niečo takéto od Catrice je to super :)

    OdpovědětVymazat
  4. stále víc začínám přemýšlet o tomhle zázraku. hmm...

    OdpovědětVymazat
  5. Je to zajímavé, ale nevím asi si to nepořídím ;)) ještě na to kouknu v obchodě ale uvidím ;)

    OdpovědětVymazat
  6. krásná recenze,možná ho také vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. práve dnes som toto obracal v drogérii, keďže potrebujem občas niečo na akné a mám chuť skúsiť niečo nové... možno si to nakoniec tiež pořídim :)

    OdpovědětVymazat
  8. ..teď jsi mně navnadila abych zítra zašla do Rossmanu..;)

    OdpovědětVymazat
  9. Evi prosím nemáš nějaký tip na dobrý žlutý korektor?

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem slyšela samé pozitiva na žluté korektory na zamaskování kruhů pod očima. Bohužel žluté korektory se skoro neprodávají...

    OdpovědětVymazat
  11. i když je pravda, že všichni vychvalují Garnier roll-on :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, o tom jsem taky slyšela a přemýšlela o něm, ale aktuálně sháním nějaký žlutý na ty kruhy pod očima. Takže asi zkušenost nemáš, že. Nevadí, snad něco seženu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě než poběžíte do drogerky, je nutné si položit zásadní otázku: využiji všechny barvičky? :-)

    Měla jsem ho, dvakrát po sobě, a vždycky mi zbyla zelená, protože je moc zelená - je to zkrátka vidět. Naopak nejlepší byla ta béžová, ta opravdu splyne s pletí. No a růžová? Mně teda kruhy nezakryla, ale zase na druhou stranu moc hezky rozjasní oční koutek.

    Dalším mínusem je to, že jakmile "vymažete" střed, těžko se dostanete do krajů - prostě se to nedá. Šlo by to možná štetečkem (ale je opravdu takový sušší, takže jedině navlhčeným), ale rozhodně ne houbičkami.

    Další nevýhoda - musí se do toho matlat prsty.

    Nehodnotila bych ho úplně špatně, to ne, jen se spíš poohlížím po něčem jiném, co třeba víc zamaskuje kruhy pod očima. Jisté je, že garnier roll-on to nebude ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc zajímavá recenze :) Už jsem si ho chtěla koupit, tak určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  15. tiež mám mastnejšiu pleť,tento výrobok sa mi veeľmi zapáčil! :)

    OdpovědětVymazat
  16. och, zajtra si ho musím zaobstarať :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá docela dobře, ale využila bych jenom růžovou barvu na kruhy pod oči. Ale jinak vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  18. skvělé. vyhovuje mi i cena, takže to vyzkouším! ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mam tohle trio doma a prijde mi pekne kremove. A ta ruzova je super levnejsi verze laura mercier secret concealer. Na kruhy pod ocima je to jednicka, jak rikas!

    OdpovědětVymazat
  20. a jak dlouho vydrží ??

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. ja sa musim tiez pridat s pozitivnou skusenostou :-)
    aby korektory skremovateli, treba si trosku s prstikom po nich prejst, musia sa zahriat, potom sa aj v pohode nanasaju...

    http://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. K tym kruhom pod ocami.. Ked mate niekto naozaj viditelne tmave az do fialova kruhy pod ocami, bude vam tam viac vyhovovat nieco viac do zlto-oranzova, tieto farby su navzajom komplementarne. Ale ruzova pekne rozjasni, presne ako pise Ef.

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní7/11/11 20:21

    Mám to doma a až díky tvému článku se to naučila používat :D Měla jsem tendenci míchat to dohromady :D R.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©