středa

REVIEW: essence LIQUID EYELINER


Jak obstály linky v mém testu?
nevoděodolné linky
 držely velice hezky. Ale pouze 15hodin 
2 voděodolné linky jsem testovala na ruce 24hodin a vydržely mi opravdu po celý den viditelné :).
.....................................................................................................................................................................
 Voděodolné linky mě zaujaly nejvíce a proto jsem se rozhodla sepsat na ně pro moje stránky typickou recenzi.

MOJE HODNOCENÍ na č.2:
Asi před 2měsíci jsem Vám rozdala většinu očních linek, aniž bych domyslela, že mi jedny jediné na dalšího půl roku nevystačí. A tak mi nezbylo nic jiného, než si pořídit nové, a to nečekaně od essence. Balení je menší a tak je skladné a kvalita je k nezaplacení. Nejenom, že neuvěřitelně rychle zaschnou, ale vydrží po celý den na svém místě.
K DOSTÁNÍ: v běžných drogériích (Rossmann, DMko)
CENA: 59korun
PLUS:
1) linky rychle schnou
2) vydrží opravdu po celý den bez rozmazání
3) jsou vodě odolné
MINUS:
menší balení, takže pokud si malujete linky denně, tak Vám určitě dva měsíce nevydrží.


7/10 (osm bodů z deseti možných)

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. essence mě čím dál tím víc začíná mile překvapovat svojí kvalitou! určitě je zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. obdivuju kohokoliv, kdo je schopny se nalicit tekutyma likama :D

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle linky (č.2) má kámoška a nemůže si je vynachválit :D Jinak moc pěkná recenze! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tak ty určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam nejradsi tuzky, protoze proste tekuty linky nedokazu aplikovat tak aby to vypadalo dobre a hlavne aby na kazdym oku byly stejny :D

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle linky mam a jsem snima naprosto spokojena!:D

    OdpovědětVymazat
  7. linky si maluju jedině tužkou, tekuté bych asi nezvládla. ale můžu je vyzkoušet, za tu cenu. :P :)

    OdpovědětVymazat
  8. jééé, ty "číslo 2" jsem měla, bohužel se s nima neumim namalovat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já to s těmihle také neumím... Ale používám od essence ty gelové v kalíšku s jejich štětečkem a to je teprv pecka :))

    Giveaway:
    4http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/11/mily-denicku.html

    OdpovědětVymazat
  10. vypadají dobře..asi je vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já má od Essence pero na oči a to je perfektní. Essence je čím dál lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Voděodolnou mám taky, a jsem spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  13. a nejsou ty štětečky moc tlustý? dřív jsem používala tekutý linky od essence a za tu cenu to byly nejlepší linky, jaký jsem kdy zkusila. skvěle a dlouho držely a byly naprosto tmavě černý, nepraskaly a nedrolily se. ale pak ty s klasickým tenkým štětečkem přestali vyrábět a zavedli tyhle divný nanášeče a mě teda na pěknej kočičí flick přijdou dost tlustý a neohrabaný...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©