pondělí

REVIEW: Monoderma A15

MOJE HODNOCENÍ:
Konečně jsem objevila malý zázrak, který vyzraje na akné :).  Jedná se o tobolky, které sice na první pohled vypadají, že by se měly polykat, ale opak je pravdou. Tobolka se kroucením roztrhne a tekutina, která je uvnitř se nanese na podrážděnou pokožku (tedy na akné). Je to jednoduché a účinek je do druhého dne znatelný.
K DOSTÁNÍ: medaprex
CENA: 456kč
PLUS: 

1) pomáhá proti akné
2) výsledky jsou viditelné již druhý den

3) snadno skladovatelné a také aplikovatelné :)
4) redukuje začínající vrásky
MINUS: cena? /pro mě osobně mínusem není, ale podle vašich reakcí pravděpodobně ano. Přesto jsem nic lepšího za takovou cenu neobjevila. /

SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. tak tohle vypadá hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. a pomůže jen proti akné a nebo i černým tečkám a co hloubkové akné? taky to zabere?? jestli ano ... cena mínusová rozhodně není :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ještě neviděla :) Vypadá to zajímavě a hlavně že je to účinné, nevysušuje ti to pokožku? Nedráždí nijak? :))

    OdpovědětVymazat
  4. to chci! to chci! to potřebuju! jestli mi to pomůže, budu ti dlužná až do konce života! :D

    OdpovědětVymazat
  5. O tom som ešte nepočula,vyzerá to dobre!

    OdpovědětVymazat
  6. O tom jsem ještě neslyšela.
    Je to jen na takovou tu opravdu zanícenou pleť? Když to redukuje i vrásky, dává se to na celý obličej, nebo opravdu jen třeba zrovna teď na mou pravou tvář, která je jak struhadlo?

    OdpovědětVymazat
  7. Já to osobně nanáším na přímo na podrážděná místa. Přesto té tekutiny je v tobolce dost, abys ji využila na celý obličej :).

    OdpovědětVymazat
  8. Proč vše fotíš na tom jednom časopise?

    OdpovědětVymazat
  9. skvělé,tak to hned musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  10. nevím no, možná to je zázrak, ale na moji problematickou pleť vyzraje jedině Saloos a Rakytela :)) ani čistý mandlový olej není špatný .. nevím, jestli to používáš denně, nebo jen když je problém, ale měsičně dávat skoro 500 je dost no...ale co člověk, to názor, jestli ti to pomáhá, tak ať to vydrží :)))

    OdpovědětVymazat
  11. používám to,když mám problém.Takže mi to vydrží dlouho

    OdpovědětVymazat
  12. Jak někdo psal na tvém formspringu, opravdu zde máš neupravené nehty. Takže to není názor jen jednoho člověka.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak teď jsem se opravdu pobavila. :))
    Podle mě má nehty úplně v pohodě. Bože, tak je jednou nemá barveně nalakované a vy hnedka děláte, jak kdyby je měla olezlé nějakou hnusnou plísní. Zajímalo by mě, jaké ruce máte vy? Já sleduji blog Ceady už hodně dlouho a podle mě se s každým dalším článkem zlepšuje. Proto nejspíš závistivých kritiků přibývá, že? :) Jinak kapsle používám a opravdu fungují! Karolína.

    OdpovědětVymazat
  14. No, vidím to poprvé. =) Ale už mi to v hlavince rotuje =D Budou Vánoce, tak poprosíme ježíška, ať to mohu vyzkoušet =D
    Anonymní č.2: A proč zrovna řešíš nehty? =D A propo, barevné nebarevné, hlavní je to, že je má zdravé, nelámou se jí, netřepí nebo nekouše.. Což si myslím, že v dnešní době je zázrak - já se třeba přiznám tím, že mám křehké nehty. Nemůžu nosit dlouhé nehty, pak se mi lámou a třepí ... Každej je jinej, možná že ty máš denně jinou barvu na nehtech (máš asi dostatek času) ale co ti, kteří ho nemají hm? =) Jako jednou jsem zkoušela lakovat si při venčení, ale nedopadlo to vůbec dobře (ještě teď oplákávám svoje tričko!) =D...

    OdpovědětVymazat
  15. To vidím také poprvé:)) Ale musím uznat že sama bych si to asi nekoupila, přijde mi to dost drahé. :(( Ale určitě super!:)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©