úterý

REVIEW: Radiance Buffing Mask

MOJE HODNOCENÍ:
K pleťovým maskám jsem nikdy nejlepší vztah neměla, protože mi řada z nich způsobovala následnou vyrážku, mastnou nebo také přehnaně vysušenou pokožku. Přesto jsem na masky nezanevřela. Tato maska je právě tou jedinou, po které mám pleť jemnější a opticky zmatněnou, což mi vyhovuje, protože sama mám mastnější pleť. Přesto se jedná o dražší výrobek a tak bych měla začít šetřit pomalu na další. Ale třeba mi ho brzy nadělí Ježíšek :).
K DOSTÁNÍ: v síti parfumerií Marionnaud
CENA: 735kč
PLUS: 
1) vhodné pro všechny typy pleti, včetně té citlivé
2) čistí pleť, která je poté hebká
3) uvolnění pórů
4) zmatnění pokožky
MINUS: ?cena
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Zmatňující maska by se hodila.:) Možná začnu uvažovat, ale je to opravdu dražší kosmetika. :/

    A zvu tě na giveaway na mém blogu!;)

    OdpovědětVymazat
  2. krásná recenze,tenhle krém asi také zkusím :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. No přece aby stihly do Vánoc změknout :) stejně je u nás nikdo nejí tak budou aspoň na ozdobu, ikdyž mám pocit, že je sežeru já a do Vánoc nebude nic :D

    OdpovědětVymazat
  4. noo do toho by sa oplatilo investovat

    OdpovědětVymazat
  5. Láká mě to :D Třeba mi raky nadělí ježíšek :D

    OdpovědětVymazat
  6. No vážně trochu drahé no.. :( za tu cenu mám doma snad všechnu kosmetiku dokupy :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©