středa

REVIEW: Ryor aknestop

Recenze na kosmetiku RYOR už tady nebyla delší dobu. Ale je to tím, že používám stále ty samé ověřené výrobky řady aknestop. A tak nemám o čem novém psát. Přesto, když jsem procházela historii, zjistila jsem, že o tomto krému na obličej tady nepadla ani zmíňka. Což by byla škoda.

MOJE HODNOCENÍ:
Krém bych určitě doporučila všem, kteří mají stejně jako já mastnější pokožku, protože mám po něm výrazněji lepší pleť.  Určitě bych ho vychválila, na rozdíl od značky Garnier, kterou jsem používala před tím.
K DOSTÁNÍ: v lékárně, ale také v řadě drogériiích
CENA: 97kč 

PLUS: 

1) omezuje tvorbu akné :)
2) ideální pro mastnou a aknózní pokožku
3) cena je srovnatelná s Garnier
MINUS: 

doporučuju dokoupit si celou řadu, protože ta vám zaručí ten nejvýraznější rozdíl :)
810 (osm bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. opat raz pozitivna skusenost s Ryorom, ktora ma este viac laka skusit Ryor :-)
    dakujem ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ryor je skvělá kosmetika. Používám od nich oční krém, matující krém a toniku a jsem spokojená. Určitě si pořídím i víc věcí!

    OdpovědětVymazat
  3. Já se rozhodla nedávno, že Ryor zkusím a koupila si hydratační denní krém a noční. Tak uvidím. Zatím ho mám pár dní, tak nemohu posoudit.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tento krém používám a nemůžu si ho vynachválit :))

    OdpovědětVymazat
  5. no ceny znacky Ryor su na Slovensku navysene takmer dvojnasobne, co ma rozhodne odradza od kupy... minule som sa bola pozriet na jedine miesto v BA kde sa predava a vyzeralo to tam ako v lekarni, clovek si nic nemohol normalne pozriet a tie ceny! ostala som sklamana..skoda :/
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  6. Ceady, nenapadlo Tě někdy že by jsi udělala článek o odkazu na různé stránky? Vždy tu máš úžasné oblečení, věci a tak...Vím že k tomu píšeš odkazy stránek :) ale zajímaly by mě i jiné, určitě nebudu sama.

    Bylo by to fajn udělat článek o odkazech na různé věci apod :) Jen mě to napadlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Jj něco takového :D
    Jen mě to napadlo...to s tou reklamou mě ani nenapadlo, pouze mi to přišlo jako dobrý nápad na dárky když budou ty Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ryor se dostává na vrchol popularity,jak koukám. Asi bych taky měla něco vyzkoušet ;D

    OdpovědětVymazat
  9. mám ten matující s mořskými řasami a docela mi vyhovuje. nevím, zda si pořizovat na svou mastnou pleť rovnou aknestop, když se mě akné relativně netýká?

    OdpovědětVymazat
  10. paráda, moje mastná pleť už se těší.:)

    OdpovědětVymazat
  11. ještě že nemám problémy s akné :) na tuto řadu jsem už koukala :D uvidíme třeba si i něco pořídím :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ja ho používam, určite mám z neho podstatne lepšiu pleť a keď si ho nanášam tak doslova cítim, ako robí dobre mojej pleti :) Ja by som dala aj 10(10 bodov! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Od puberty jsem měla potíže s akné... žádné předražené výrobky mi nepomáhaly... jen přípravky od ryoru mi pomohly... a za úžasnou cenu.. takže můžu jen a jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Od puberty jsem měla potíže s pletí..žádné drahé přípravky na akné a mastnou pleť mi nepomohly... až jsem zkusila přípravky Ryor.. a můžu vřele doporučit.. jako jedniný mi pomohl

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní17/1/12 00:57

    Já to s akné neměl tak úplně strašné, ale po pár dnech používání těchto výrobků se ze mne stala obluda...mám teď obličej plný boláků a nemůžu ani vyjít na ulici :(

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní8/2/12 20:11

    Používám pleťovou vodu a krém s fytosfingosinem z řady aknestop a jsou perfekní, nikdy předtím se mi pleť nezlepšila a používala jsem různé krémy. Dřív jsem si myslela čím dražší tím lepší, ale omyl. Teď už jen Ryor!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si to kdysi myslela, ale ryor dokazuje opak :)

      Vymazat
  17. Anonymní10/2/12 22:51

    S radou aknestop jsem velmi spokojená, krém je lehký,rychle se vstřebává a zanechává matný vzhled. Používala jsem drahé produkty z lékáren, nicméně, s Ryor mi velmi vyhovuje. Navíc jsem měla obavy ze štiplavého efektu, jako u krému od Biodermy ( pro problematickou plet ) a nic, žádné pálení, ani nepříjemné svědění. Doporučuji a že jsem toho už vyzkoušela. Navíc, cena je víc než příznivá.

    OdpovědětVymazat
  18. ja sa chystám kúpiť si veci aknestop, nevieš čo je lepšie či matujúci krém s morskými riasami alebo teto aknestop krem?

    OdpovědětVymazat
  19. Plánuju ho koupit tý ségře, tak snad jí to pomůže, díky za radu ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©