neděle

REVIEW: shampoo Sea and SPA

MOJE HODNOCENÍ:
Neustálé poslouchání anonymů, jak mám zničené vlasy, mě donutilo začít hledat šampón, který by mi konečně pomohl. A tak jsem po několika špatných zkušenostech narazila na jeden lepší. Vlasy jsou po něm hebké a to i přesto, že si je denně žehlím.
Jenže vždy není vše tak růžové, jak se zdá. Hlavu si s ním totiž myji každé tři dny, díky tomu, že mám vlasy brzy zplihlé. Což bych označila za velké mínus.
K DOSTÁNÍ: e-mrtvemore.cz
CENA: 219korun
PLUS: 
1) šampón je jak na suché, tak barvené vlasy
2) obsahuje minerály z mrtvého moře
MINUS: 
vlasy si myji častěji než s používáním jiných šampónů

(nalezeno u šampónu) TIP PRO VÁS:  Na promaštění suchých vlasů můžete použít zábal z panenského olivového oleje. Olej naneste v dostatečném množství do mokrých umytých vlasů a nechte působit, jak nejdéle to půjde, minimálně však 30 minut. Ideální by bylo, kdyby zábal z olivového oleje na Vaše vlasy působil přes noc. Po zábalu vlasy opět umyjte šampónem. Jestliže se Vám zdá, že Vaše vlasy jsou ještě mastné, nebojte se, během několika hodin dojde k úplnému vstřebání oleje do vlasů.
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Tak si je přestaň žehlit ;)) Za sebe bych ti doporučila vlasovou kosmetiku Alcina, která mi hodně pomohla se zničenými vlasy ;)) Určitě jí zkus!

    OdpovědětVymazat
  2. mě vždycky pomáhají šampony z Lush nebo také pivní šampon,jen zrovna nevím název :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky mam dost zničené vlasy, protože žehlím a taky často barvím..přepokládám, že při žehlení určitě používáš nějaký ochranný sprej viď? To je rozhodně základ. No jinak já sázím na přírodní produkty, takže si často dělám různé masky na vlasy (na zničené a suché vlasy je nepříklad dobrá obyčejná majonéza nebo kávová maska). Potom mi dost pomohl kondicionér American cream z Lushe a dále například šampon a kondicionér od Alverde ( V DM drogerii) a pak mi jednou táta přinesl domů propolisový šampon od značky pleva, ten je vynikající.

    OdpovědětVymazat
  4. ako oni môžu vedieť že máš zničené vlasy :Dčo sú kaderníci ? podla mňa ich nemáš,ty máš len takú kvalitu že sa ti robí taký chemlónik (niečo ako sklenná vata) mne sa to robí tiež a to nedáš preč ničím len žehličkou ;)
    prebieha u mňa GIVEAWAY zapoj sa ak chceš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Každé 3 dny? Tak to tě obdivuji. Vlasy si nežehlím vůbec a musím si je umývat každý den :(

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem omezila žehlení a vlasy se mi o hodně zlepšily. Momentálně jsem zakotvila u šamponu Timotei a jsem spokojená. ale absolutní top jsou pro mě šampony z Lush. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si je musím mejt každej den :/.Žehlim už je jenom občas a mam je taky hrozně zničený.Ted sem přesedlala na přírodní kosmetiku Lush a musim říct,že ty vlasy se začínaj zlepšovat.Ale bude to běh na dlouhou trať.Zkus přírodní kosmetiku,co nejmín chemických věcí.Výsledky budou po pár týdnech patrný.Ty vlasy se musí zbavit všeho špatnýho a určitě ke kadeřnici je nechat zastříhnout ;).

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlepší šampon co jsme ja vyzkoušel byl http://www.yves-rocher.cz/vlasy/ostatni_sampony/sampon_pro_zarive_vlasy, byly pak vláčné a jemné a vydržely mi asi o dva dny déle než při ostatních šamponech, navíc jsem nepotřebovala žádný kondicioner/balzám.. ale každé vlasy jsou jiné, musíme tápat po tom co nám sedne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vy jste všichni šťastlivci! Já si musím vlasy umývat každý den! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle vlnité vlasy ti sluší mnohem více, nežehlit :)) Co bych za to dala :D ale jako vždy každý chce něco co nemá :D

    OdpovědětVymazat
  11. Máš nádherný vlasy stejně. Ta barva mě vyloženě fascinuje :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty máš krásne vlasy takto ! nežehli si ich ! zbytočne si ich ničíš :)

    OdpovědětVymazat
  13. a proč si vlasy vůbec žehlíš, vypadáš lépe s vlnitýma! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©