úterý

REVIEW: White Pearl :)

MOJE HODNOCENÍ:
Už delší dobu hledám nějaký zázrak v bělení zubů, který by nebyl drastický k mému chrupu a aby cena nestála tři a více tisíc. Tento malý zázrak jsem si tedy pořídila na vaše doporučení... A tak bych Vám chtěla tímto článkem poděkovat, protože je to asi jediné účinné bělení bez pomoci zubaře, které je na trhu k dostání.
K DOSTÁNÍ: krasnyusmev.cz
CENA: 595kč
PLUS:
1) balení obsahuje jak dvě tuby bělící pasty, tak "náhubky" pro dvě osoby
2) jedná se tedy o dvojité balení a tak se mi zdá cena opravdu nízká
3) zesvětlí i zažloutlejší chrup a přitom fluoridy stále chrání sklovinu
4) chrání prý i proti paradentóze
MINUS: 
1) účinky neočekávejte hned po prvním bělení. Očividně výraznější změnu barvy chrupu jsem měla až po 3týdnech používání.
2) nepočítejte s tím, že by byly účinky stejné jako od odborníka!

 9,5/10 (devět a půl bodu z deseti možných)

Fotky před a po bych vystavila, ale mám strašně křivé zuby. Takže donutím přítele, aby použil ještě nepoužité aplikátory a vyfotím Vám jeho rovné zoubky :D. Slibuju.
Obsahuje: 2tuby bělícího gelu, 4 aplikátory, stříkačkový dávkovač

P.S.: Když už píšu o těch dárcích.....tímto bělícím gelem není na škodu obdarovat dospívající sestru, která si neustále stěžuje na to, že jí k dokonalosti chybí už jen hollywoodský úsměv. Cenově to bude mnohem přívětivější než bělení v ordinaci u zubaře a navíc ....obdarujete sebe samotné (a to klidem).


TIP NA DÁREK
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Taky mám doma bělící pastu. :)
    Tahle vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tenhle post, už jsem nad white pearl dlouho přemýšlela, ale moc jsem tomu nevěřila, tak teď si ho určitě koupím :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš ale krásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že si sem nedala fotky zúbkov... ja by som veľmi veľmi chcela vidieť ten rozdiel, lebo cena je prijateľná a moje zuby nie sú bohviečo...

    OdpovědětVymazat
  5. Jen mi chybí fotky před a po ;) já jsem věrná crest páskum, ty jsou dokonalé, škoda, že mi teď došly ;).

    OdpovědětVymazat
  6. takze to je dobre a nebolia ta z toho zuby lebo ja som pouzivala tie crest pasky a to bola bolest jak fras po case
    aj ja rozmyslam ze by som si kupila:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle opravdu funguje :)) s přítelem to používáme a zamilovali jsme si to :)) Přítel dlouho hledal něco kvalitního, vrážel do různých prostředků a přípravdů neuvěřitelné peníze a výsledek žádný. Pak jsem zakoupila tohle a paráda! :))

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá to lepšie než tie klasické bieliace pasty z reklamy, som zvedavá na priateľove zuby :)

    OdpovědětVymazat
  9. super :)) pojď vyceň bělostné zoubky na anonymy :D

    OdpovědětVymazat
  10. Blázníš? nerušit a ani nebarvit! Za tvoji barvu by většina holek vraždila, to tě nesmí ani napadnout :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle jsem měla, a nedalo se to :D Za prvé, jak se to plastové musí dát do vody a vytvarovat, tak se mi to uvarilo :D .. za druhé, ta chuť je nejhorší .. Ale když o tom tak básníš, mohla bych si to koupit znovu :) minule jsem to vyhodila.

    OdpovědětVymazat
  12. No ono záleží na tom, jakou teplotu měla voda a jak dlouho jsi tam ten plastový aplikátor nechala ponořený. Je možné, že to způsobil špatný postup :).

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrá recenze. Taky přemyšlím, že si něco podobného koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  14. musím říct, že jsi mě nalákala, jen si počkám na fotky :D. Zatím mám rovnátka, až mi je sundají, tak jsem chtěla bělění ale asi si to rozmyslím :) a ještě si musím nechat udělat kousíček uštíplého zubu :D .

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě nemáš tak křivé zuby jako mám já :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©