úterý

See you soon

Už brzy video "Jak na kouřové stíny" :)
Prozatím tady pro Vás mám svá dvě předchozí videa. První recenze na řasenku od essence a hned vedle halloweenský look.

SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. těším se na video :) Jinak dokonalá animace! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tak líbí ty tvé vlasy :)

    http://veroniewithlove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. hróóóózně moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super animace :) Akorát mi prozrad' jak to děláš že se ti to začne hýbat hned.. u mě se na to musí vždycky klikat :/ A těším se na video :)

    OdpovědětVymazat
  5. super video :) tú mascaru mám a s Look 2 som celkom spokojná ... na dymové líčenie sa teším, keďže ho chcem hneď v sobotu skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipná animačka a na video se taky těším ;)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadáš, jako bys měla monokl.

    OdpovědětVymazat
  8. na dýmové líčení se těším :)) prosila jsem tě o něj :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta animace se mi tedy hodně nelíbí. Obzvlášť ta kvalita...

    OdpovědětVymazat
  10. Té řasence sem nakonec neodolala a už ji mám taky :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©