neděle

Shopping afternoon


Není nad odpoledne strávené v obchodním centru s maminkou. Dáli se tedy rychlonákup označovat jako strávené odpoledne :).
Domů jsem si přivezla tento černý kabátek, který mi posledně vymlouvala Klárka, protože se prý ke mně černá  nehodí. Nakonec mohu Klárce jedině poděkovat, protože teď jsem si ho mohla koupit s padesátiprocentní slevou :D. A mimo to jsem trefila v NewYorkeru na neuvěřitelně levné tričko za pouhých 80korun. "No nekupte to" 
P.S.: Zamýšleli jste někdy nad tím, jak je vtipné, že celoročně vidíte v obchodech nápisy SLEVA? 
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. sa niekto má keď chodí nakupovať s mamkou ...:)

    OdpovědětVymazat
  2. super!!!!:) alší týden jedu do ikei pro šatní stojan :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je super!
    taky si vždycky říkam:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já neříkala, že Ti černá absolutně nejde :D Ale že černý kabát má kdekdo! Nicméně 50% sleva...no nakonec super :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten kabátik vyzerá dobre!

    OdpovědětVymazat
  6. Já si zimní boty taky dosud nevybrala.. :D taky se mi nějak výběr nelíbí.. :( ale už si brzo budu muset vybrat, jinak umrznu :D

    OdpovědětVymazat
  7. jo, slevy mají všude a pořád, ale stejně v těch obchodech většinou není nikdy nic zlevněného :D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem dneska měla shopping afternoon s mamčou:))

    OdpovědětVymazat
  9. jojo nad tím už jsem přemýšlela, protože slevy jsou vážně po celý rok :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. lol ved to je jasné že to slovo zlava je magnet pre oči :D inak by sme tam nevošli haha :D
    PREBIEHA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. ten kabátek vypadá skvěle;)

    OdpovědětVymazat
  12. Odkud je kabat a za kolik byl po sleve? Je teply? Vypada hezky.

    OdpovědětVymazat
  13. Je z H&M, Stál 600korun a řekla bych, že je spíše podzimní. Přesto se na první mrazy se unosí.

    OdpovědětVymazat
  14. černé kabáty nemám ráda, protože už jsou moc všední, ale vše lepší než šustaková bunda taková ta polštářová :D nebo jak to nazvat
    víc se mi líbí to oranžové tričko co tam kouká :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný kabátek, líbí se mi ten střih, přesný takový jsem sháněla ve žluté barvě! Jinak jsem si taky teď v H&M koupila bundičku s 50% slevou, což je sůůpr :)

    OdpovědětVymazat
  16. triko z NY je suprové, už jsem ho tam párkrát obhlížela, ale nakonec jsem usoudila, že by mi stejně neslušelo..

    OdpovědětVymazat
  17. Ten kabátek je moc hezký !

    OdpovědětVymazat
  18. Jeej, kabátik je svetový :))
    pristane ti :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  19. sluší ti to :) taky jsem strávila den v obchodním centru, ale nic moc jsem nekoupila..

    OdpovědětVymazat
  20. kabátek se mi líbí, navíc se SLEVOU - no nekup to!:)

    OdpovědětVymazat
  21. ti tričko z NY jsem viděla :) tobě bude určitě moc slušet díky tvým dokonalým vlasům ( který ti asi nikdy nepřestanu závidět :D)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©