úterý

Sky Blue Nail Polish

/ triko have a look, aroma lak na nehty Sunny, jeany H&M /

Pomalu ale jistě se blíží zima. Přesto, že se čas krátí, plánů na články je stále více.  Slibovaný video tutorial bych ráda natočila o víkendu. Minulou sobotu mi na motorce vlétla muška do oka, takže jsem následně vypadala poněkud netradičně vtipně. Takže chápete, že při nateklém oku by líčení vypadalo halloweensky :D Proto doufám, že mě tento týden žádná muška neskolí. :)
 Další článek, který se chystám uveřejnit bude ohledně vylepšování pokoje. A v neposlední řadě bych chtěla uveřejnit článek s tipy na vánoční dárky a na obchůdky, kde je dárky možné zakoupit. Bude to vlastně článek na základě vašich žádostí, protože mě samotnou by takový článek nenapadl. Obzvláště, že by mohl být brán pouze jako jedna velká reklama. Ale co v dnešní době není? Takže i když si myslíme, že reklamu neděláme, tak i přes naši veškerou snahu, jakákoli zmínka o značce nebo jakémkoli výrobku reklamou je.
Ale to jsem odbočila. Takže prozatím mám vymyšlené tři články, o které jste sami stáli.
A teď mě napadá čtvrtý, který chci také vytvořit na váš popud, a to popis a využití kosmetických štětců podle jejich typů :).

P.S.: Lak je stejné řady jako TENTO, o kterém jsem  nedávno psala recenzi.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Na článek o pokojích a vánočních dárcích se velmi těším. A lak je naprosto fantastický! Škoda, že mám tak mizerné nehty :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle jde naprosto k tobě ! Jinak jsi zlatá,tvoje komentáře mě vždy zvednou náladu :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooo,.. to tričko je s tím lakem tak luxusní! krásné modré detaily :))

    OdpovědětVymazat
  4. hezké. :) tipy na dárky plánuju také, ale nejdříve svůj wishlist. :) líbí se mi Tvůj lak a tričko.;)

    OdpovědětVymazat
  5. lak pekný ale tričko krásne a tak kus aj srandovné :)

    OdpovědětVymazat
  6. nutne si potrebujem upraviť nechty a tvoje sú super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful color, love it on you!

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo ten lak je fakt super bomba!:) líbí

    OdpovědětVymazat
  9. Je skvelý a tričko tiež,pamätám si ho :))

    OdpovědětVymazat
  10. Panejo, to je barvička:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. to je barvička:))
    a stima třpitkama mám stejný problém:D jak kdyby byly přilepené

    OdpovědětVymazat
  12. love your polka dot blouse and nails are pretty too!

    fashionableroad.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý tričko a krásná barva laku. A těším se na články, zvlášť o těch dárcích (i když přesně vim, co komu a kde pořídim) :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ceady zajímalo by mě, jak vypadáš na motorce. Nechceš natočit někdy video, jak řídíš ;) ?

    OdpovědětVymazat
  15. k tem vanocnim darkum me jeste napadlo, ze by se to dalo udelat jako "Pro koho" - a pak vic clanku s tipy pro kamaradku, pritele, maminku, prarodice....ale i treba univerzalni (kdyz se objevi kolem vanoc necekana navsteva - u nas bezne)...
    a nebo i podle cen, treba malicke darecky za par penez - spis pro radost a pak k tem drazsim... nebo i tipy na DIY....
    samozrejme jen napady, klidne si to udelej podle sebe ;)

    OdpovědětVymazat
  16. to trisko je uplne super a lak tiez:)

    OdpovědětVymazat
  17. It has beautiful blue colour but i love your shirt too!

    OdpovědětVymazat
  18. krásná barva nehtů !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavá recenze, stíny vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©