pondělí

small GIVEAWAY

Jsem si jista, že mé stránky sleduje převážně moje věková skupina. Proto jsem se rozhodla obdarovat někoho plackami. Snad s nimi udělám radost jak Vám, tak i Vaší školní tašce :)
  P.S.: PRÁVĚ JSEM VYHLÁSILA GIVEAWAY U MĚ NA FACEBOOKU o tyto bad gess placky
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Určitě se zapojím! :) Placky na školní batoh se vždycky hodí.

    OdpovědětVymazat
  2. Á bože zamilovala jsem se do těch ďábelských andílků! A co teprv ta zelená cosi bublina! A a a a zúčastnila jsem se, tak snad poprvé něco vyhraju :D Naposledy to byl hrnek s rodinou Smolíkovic asi v 7 letech. Posílala jsem obaly z kelímků :D

    OdpovědětVymazat
  3. už som sa zúčastnila!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj moja taška potrebuje odznaky.. :)) krásne.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi jsem slepá ale nemohu tu najít tvojí stránku na FB :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jojojooooooooo to je moje!:D
    Musim se účastnit!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©