pátek

Twilight Saga: Breaking Dawn

To bych nebyla já, kdybych chyběla na filmu, který je tolik medializovaný. Ne, že bych byla přívržencem příběhu, kde se upíři na sluníčku třpytí, místo toho, aby umírali :D nebo snad myšlenka že by vlkodlak musel zahřívat hlavní hrdinku, aby neumrzla, ale ráda strávím večer ve společnosti kamarádek. 
Možná to je jen můj pocit, ale příběh Stmívání je do značné míry poněkud přehnaný. Nemluvě o tom, že celý děj, který by se vešel do jednoho snímku, byl roztahán, jakoby se snad jednalo o seriál. :D Protože za celý jeden díl se neodehraje nic zásadního.
Teď si asi říkáte zdali mám všech pět pohromadě, když celou ságu kritizuji a přitom se na ni chystám do kina. Odpověď je prostá. Na seriál se taky koukáte každý týden, kdy doufáte v lepší díl.
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. To si napsala ale fakt dobře :D

    OdpovědětVymazat
  2. pekne,jasne napísané! videla som prvú časť a bolo to fajn,ale neviem čy by som i chcela pozrieť aj tie ďalšie.Možno iba tú poslednú.

    OdpovědětVymazat
  3. No já to neviděla.. jen jsem nedávno koukala na 2. sérii Deníku Doktorky kde na to byl odkaz tak si řikám že bych měla vědět o co jde když z toho bylo plno holek tak mimo (to jsem četla že to je kvůli sexuálnímu pnutí a sexuální abstinenci tam, že prej tahle abstinence je teď hrozně v kurzu a sexy :D)

    OdpovědětVymazat
  4. bože aj ja chem íásť d kina,nebola som už asi dva mesiace :-/

    OdpovědětVymazat
  5. 100 ľudí 100 chutí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty...Já tam chtěla,ale nebylo místo :D Njn,premča a já jsem moc líná na to,abych šla měsíc dopředu rezervovat lístky :D

    OdpovědětVymazat
  7. přesně tak. já se na to občas i podívám ráda, ale sejně si myslím, že je to blbost :D První díl - dobře, druhý díl - nuda, třetí díl - ujde. Ale to co je ve čtvrtým, to už je fakt k smíchu, četla jsem knihu a přišlo mi, že autorka už jenom vymyslela ptákoviny aby prodala další knihu. A to ještě víc nechápu, proč ten 4. díl rozdělili na dvě části...

    OdpovědětVymazat
  8. Popravdě, tenhle díl je snad nejhorší, v tamtěch je aspon akce, v tajtom se snad ani nic nestane,jen porodí :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Priznavam, ze clanek ctu potreti, nektere vety dokonce jeste vickrat (Ne, že bych byla přívržencem příběhu, kde se upíři na sluníčku třpytí, místo toho, aby umírali :D nebo snad myšlenka že vlkodlak musí zahřát hlavní hrdinku, aby neumrzla. - wtf???), ale smysl mi stale unika.

    OdpovědětVymazat
  10. Já viděla jen kousek jedničky a nebavilo mě to,nevím proč jsou tim davy tak zaujaty :D :/

    OdpovědětVymazat
  11. úplne si to vystihla :D nejako Twilight, skôr TVD, ale pozriem si to rada :)

    OdpovědětVymazat
  12. Este som ten film nevidela, ale mna sa uz aj tie prve tri casti zdali dost zle :)

    A napisala si to super, kazdu vetu som pochopila na prvykrat ;) :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nekdo, kdo by chtel byt novinarkou, by vety bez hlavy a paty nemel vypoustet do sveta. Tady je proste neco spatne, druha cast po smajliku vubec nedava smysl:

    Ne, že bych byla přívržencem příběhu, kde se upíři na sluníčku třpytí, místo toho, aby umírali :D nebo snad myšlenka že vlkodlak musí zahřát hlavní hrdinku, aby neumrzla.

    OdpovědětVymazat
  14. Na tomto článku jsem nenašla vůbec žádný smysl. A na té druhé fotce také ne (mimochodem nepoužila jsi ji už náhodou někdy v jednom z tvých starších článků?).

    OdpovědětVymazat
  15. No ono je to podle knížky a to fakt úplně celý, takže s filmem mohli těžko udělat něco extra :D ale knížky jsou k nezaplacení a já osobně Twilight ságu miluju.. :)

    OdpovědětVymazat
  16. nechapu co na tom anonimove nechapou :D

    OdpovědětVymazat
  17. já na tom byla... docela pěkný. ale víc se mi líbí knižní podoba.. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©